امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16951 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اماکن عمومی شمال تهران رصد می شوند

خبرایران: با هدف جمع آوری اطلاعات اماکن عمومی محلات و وارد کردن آنها در رصدخانه شهر تهران طرح نیمرخ محله در شمال تهران آغاز می شود.
اماکن عمومی شمال تهران رصد می شوند

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: طرح نیمرخ محلات با هدف جمع آوری اطلاعات اماکن عمومی محلات با کاربری هایی نظیر آموزشی، فرهنگی، مذهبی، فراغتی، تاریخی و... به زودی در شمال تهران اجرا می شود و نتایج نهایی آن در رصدخانه شهر تهران در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری  منطقه یک تصریح کرد:  اداره مطالعات شهرداری منطقه یک طرح آزمایشی نیمرخ محله را با همکاری مناطق سه و چهار اجرا کرد که در آن مدیران مطالعات، کارشناسان و پژوهشگران مناطق یک، سه و چهار مشارکت داشتند و نماینده اداره کل مطالعات شهرداری تهران بر نحوه انجام کار نظارت داشت.

وی گفت : از دوشنبه اول شهریور ماه جلسه توجیهی رسمی طرح با حضور پژوهشگران منطقه یک برگزار می شود و آنها در سطح محلات 27 گانه شمال تهران شروع به جمع آوری داده ها به صورت بلوک گردشی می کنند و داده های اماکن عمومی از قبیل نشانی ، کاربری ، کدGIS  و... را ثبت می کنند .

کارگران افزود: این طرح تا پایان آذرماه ادامه دارد و پس از آن داده ها در رصد خانه شهر تهران در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب