امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16952 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می شود

مراسم گرامیداشت جایگاه مساجد در منطقه 15

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری مراسم گرامیداشت جایگاه مساجد در هشت مسجد محوری و شاخص منطقه همزمان با روز جهانی مساجد خبر داد.
مراسم گرامیداشت جایگاه مساجد در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم با اجرای برنامه های مذهبی- فرهنگی به ویژه سخنرانی پیرامون نقش مساجد در جامعه اسلامی و با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی 8گانه و مدیران محلات 21 گانه برگزار می شود.

حیدری با اشاره به اینکه هر دین و آیینی نمادها و نشانه‌‌هایی دارد خاطر نشان کرد: در دین اسلام از میان نمادها و شعایر ظاهری و مکانی، به جایگاه مسجد و احکام آن بسیار اهمیت داده می شود. مسجد در اسلام، قلب تپنده حیات این دین و جایگاه پیوند آسمان و زمین است که انسان به عنوان اشرف مخلوقات در آن رشد و تکامل می‌یابد، از اینرو بزرگداشت این روز در شهرداری از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گفته وی مشارکت در  گردهمایی ائمه جماعات در اعتراض به جنایات  غزه و تقارن آن با روز جهانی مساجد که روز یکشنبه 31 مرداد در میدان فلسطین، مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود از دیگر برنامه ها به همین مناسبت خواهد بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: هویت بخشی سیمای بصری شهر با تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی به مناسبت روز جهانی مساجد در محلات منطقه نیز انجام می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب