امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16956 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارت تخفیف متنوع بلیت الکترونیک درتهران

خبرایران: مطابق مصوبه شورای شهر تهران و در راستای ترویج استفاده شهروندان از حمل‌و‌نقل عمومی، تخفیف‌های متنوعی برای شهروندان مختلف در نظر گرفته شده است.
کارت تخفیف متنوع بلیت الکترونیک درتهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسن‌سُها ، شرکت توسن‌سُها به عنوان مجری بلیت الکترونیک تهران، این تخفیفات را در قالب کارت‌های تخفیف دانش‌آموزی (50درصد تخفیف)، دانشجویی (50 درصدتخفیف)، منزلت (90درصد تخفیف)، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد (50درصد تخفیف) ساماندهی نموده است.

برای استفاده از این تخفیفات کافی است شهروندان به آدرس اینترنتی register.eticket.tehran.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. کارت تخفیفی در مدت زمان کوتاهی برای ایشان صادر شده و از طریق پست یا ایستگاه‌های مترو (به انتخاب شهروندان) تحویل می شود.

همچنین عموم شهروندان که شامل هیچ کدام از اقشار فوق الذکر نیستند، می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی از کارت‌های تخفیف 33 درصد برای استفاده از اتوبوس و مترو برخوردار شوند. لازم به ذکر است معلولان و جانبازان می توانند از همین آدرس اینترنتی کارت رایگان استفاده از مترو و اتوبوس را دریافت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب