امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16975 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز پزشک؛

پزشکان شاخه گل هدیه می گیرند

خبرایران:خبرایران : به مناسبت بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک مدیریت شهری منطقه یک با حضور در مراکز درمانی با اهدای گل از زحمات پزشکان تقدیر می کند.
پزشکان شاخه گل هدیه می گیرند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک  با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پیشینه تاریخی و فرهنگ عمومی و باور اجتماعی مردم ایران اسلامی، همواره طبابت و طبیب از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و امروزه نیز به پاس همه تلاش ها و نوع دوستی ها مدیریت شهری شهرداری منطقه یک با حضور در بیمارستان های  اختر ، طالقانی ، مرکز بهزیستی خیریه عمل و... از پزشکان زحمت کش این مراکز درمانی ، با اهدای گل و شیرینی قدردانی می نمایند.

کارگران به سایر برنامه های روز پزشک در منطقه یک اشاره کرد و افزود: اداره سلامت شهرداری منطقه یک با مشارکت سراهای محلات 26 گانه اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به شهروندان در خانه های سلامت محلات با انجام ویزیت رایگان پزشکی ،  غربالگری رایگان قند خون، فشار خون و...     می نماید.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 500 پزشک عضو  کانون پزشکان منطقه یک هستند که در سرای محلات بیست و هفت گانه منطقه به شهروندان خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان ارائه می دهند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب