امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16981 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از1 تا 7 شهریور ماه در سالن 12 نمایشگاه بین المللی تهران صورت می گیرد؛

حضور فعالان صنایع دستی در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی فرش دستبافت

خبرایران: محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی 21 هنرمند از استان های مختلف کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی فرش دستباف از 1 تا 7 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران ( سالن 12 ) پذیرای علاقمندان به صنایع دستی و هنرایرانی است.
حضور فعالان صنایع دستی در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی فرش دستبافت

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان؛ بیست وپنجمین نمایشگاه ملی فرش دستبافت 1 تا 7 شهریور ماه از10صبح  تا 5 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

گفتنی است حضور فعالان صنایع دستی به غیراز فعالان بافته های داری در سایر رشته ها نیز برای دومین بارهمزمان با برگزاری نمایشگاه فرش صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی کشور، سالن 12  به عنوان سالن اختصاصی برای عرضه و فروش محصولات و تولیدات صنایع دستی با هماهنگی بعمل آمده با مرکز ملی فرش برای معاونت صنایع دستی کشور تخصیص یافته است.

لازم به ذکر است، این سالن  در فضایی بالغ بر 350 متر مربع با حضور 21 نفرهنرمند از استان های تهران، کردستان، زنجان، کرمان،آذربایجان غربی و اردبیل  دررشته هایی چون سرامیک، پته دوزی، سازهای سنتی، گلیم بافی، نقاشی روی چوب، چاقو و مس برای نمایش و فروش صنایع دستی ایرانی در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب