امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16996 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه پارالمپیک 2016 ریو صورت گرفت؛

بازدید شهردار تهران و رضایی از فدراسیون جانبازان و معلولان

خبرایران: شهردارپایتخت به همراه رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان در جریان تمرینات پارالمپیکی‌ها و روند کاری این فدراسیون قرارگرفتند
بازدید شهردار تهران و رضایی از فدراسیون جانبازان و معلولان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در این بازدید ابتدا قالیباف با همراهی رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری، خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، طلایی، حمید استیلی پیشکسوت ورزش و برخی مدیران ورزشی در آرامگاه شهید گمنام در محوطه فدراسیون حضور یافت.

پس از آن محمود خسروی وفا در نشستی که در سالن همایش های فدراسیون برگزار شد به ارایه گزارشی از وضعیت کاروان اعزامی کشورمان به پارالمپیک پرداخت.

تیم های ملی والیبال نشسته، بسکتبال باویلچر و وزنه برداری میزبان قالیباف و همراهانش بودند و شهردار تهران از نزدیک شاهد تلاش‌های این ملی پوشان برای حضور شایسته در پارالمپیک بود.

قالیباف در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: تلاش و غیرت ورزشکاران در رشته های تیمی و انفرادی قابل ستایش است و برای پارالمپیکی های کشور آروزی موفقیت کرد.

وی گفت: شهرداری تهران برای پشتیبانی و حمایت از تیم های ملی پارالمپیاد آمادگی کامل دارد و حتما پس از کسب موفقیت در رقابت های ریو نیز از ورزشکاران تجلیل ویژه خواهد شد.

قالیباف افزود: ما در شهرداری تهران چندین مجموعه ورزشی ویژه این قشر داریم تا در اماکن ورزشی تحت پوشش با آرامش به تمرینات خود بپرازند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز اطلاعاتی را در مورد امکانات و فعالیت های سازمان ورزش برای جانبازان و معلولان در اختیار خبرنگاران گذاشت.

وی گفت: 4 مجموعه اختصاصی ویژه معلولان و جانبازان در مناطق مختلف پایتخت به همراه برگزاری فعالیت های رقابتی در ده ها رشته ورزشی برای این قشر از جمله خدمات سازمان ورزش شهرداری تهران به معلولان و جانبازان است.

به گفته رضایی جانبازان و ایثارگران می توانند به همراه خانواده هایشان از مجموعه های ورزشی شهرداری با تخفیف 50 درصد استفاده کنند.

بازدید قالیباف و همراهانش از فدراسیون جانبازان و معلولان روز یکم شهریورماه صورت پذیرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب