امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17041 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترفرزین سلیمان زاده اعلام کرد؛

ارایه تشخیص دقیق راههای درمان سرطان پروستات ازسوی ارولوژیست های جوان

خبرایران:رییس کمیته ارولوژیست های جوان درحاشیه برگزاری نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران گفت: مبنا و فلسفه تشکیل کمیته ارولوژیست های جوان این است که ارولوژیست های جوانی که فارغ التحصیل می شوند بعد از اتمام تحصیل در شهرهای مختلف پراکنده نباشند وبا ساماندهی و انسجام فعالیت ها و تجارب خود را به انجمن منتقل کنند.
ارایه تشخیص دقیق راههای درمان سرطان پروستات ازسوی ارولوژیست های جوان

به گزارش خبرایران، دکترفرزین سلیمان زاده رییس کمیته ارولوژیست های جوان در حاشیه برگزاری نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران گفت: این کمیته از حدود 8 سال پیش به عنوان یکی از کمیته های دستیاری تشکیل شد که فلسفه تشکیل آن بر مبنای آن بود که ارولوژیست های جوانی که فارغ التحصیل می شوند بعد از اتمام تحصیل در شهرهای مختلف پراکنده نباشند وبا و ساماندهی و انسجام فعالیت ها و تجارب خود را به انجمن منتقل کنند.

وی تصریح کرد:اين کميته که يکي از برجسته ترين و چشمگيرترين فعاليت هاي انجمن اورولوژي ايران مي باشد و بدون شک نقش بسيار بارز و برجسته در آموزش مديران آينده ارولوژي کشور خواهد داشت. بديهي است اين کميته زمينه رشد و تعالي، آموزش و پژوهش دستياران اورولوژي کشور را فراهم کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در کنگره های قبلی کمیته ارولوژیست های جوان فعالیت های متفاوتی بر حسب شرایط خود داشته که گاهی با پنل مستقل و گاهی با شرکت در فعالیت هایی نظیر جمع بندی سخنرانی و مشارکت در پنل ها همراه با اساتید با تجربه حضور داشته است.

عضو هیت مدیره انجمن اورولوژی ایران در ادامه عنوان کرد: امسال نیز علاوه بر پنل مستقل به ارایه جمع بندی سخنرانی های کنگره در صبح هر روز بر مبنای مطالب روز قبل را به عهده خواهد داشت.

سلیمان زاده افزود:امسال در نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران دو پنل خواهیم داشت که در خصوص یافته های جدید و تشخیص دقیق سرطان پروستات و تغییراتی که در درمان گزینه های تشخیصی بوجود می آید بحث خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سرطان پروستات در جوان ها بسیارکم است،تصریح کرد: سرطان پروستات با امید به زندگی رابطه مستقیمی دارد و هرچه سن جامعه بیشتر شود خطر ابتلا به این بیماری افزایش می یابد و به همین دلیل، مردان بالای 50 سال نسبت به جوانان بیشتر به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند.

وی گفت: به نظر می رسد درکشورهایی مانند ایران و سایر کشورهای منطقه به دلیل تغییر شیوه زندگی شیوع این سرطان بیشتر شده باشد و درعین حال بهبود مراقبت های سلامت نیز باعث کشف موارد بیشتری از این بیماری و مراحل قابل درمان شده  در مسأله تشخیص اهمیت مضاعف پیدا کرده است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب