امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17042 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس رضا عبدی اعلام کرد؛

استقرار ١٢٠٠ جرثقيل برجی در ساختمان های تهران

خبرایران: مهندس رضا عبدی رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته گفت: تقريبا ١٢٠٠ جرثقيل برجي در ساختمان های تهران و ٣٠٠٠ دستگاه جرثقيل برجي در سراسر كشور نصب است.
استقرار ١٢٠٠ جرثقيل برجی در ساختمان های  تهران

مهندس رضا عبدی رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته در خصوص روشها و عملكردهاي ارايه شده از سوي كارشناسان چقدر مي تواند در كاهش حوادث سقوط دستگاهها و بروز رساني اطلاعات فني تاثير گذار باشد، گفت : يكي از اهداف اصلي همايش هاي ملي سالانه ليفتينگ ايران ، انتقال تجربيات عملي افراد و تحليل حوادث سال گذشته از سراسر كشور است كه متاسفانه بيش از ٥ مورد حادثه قابل ملاحظه در سال قبل داشتيم.

وی گفت : هدف از برگزاری این همایش افزایش سطح استاندارد های ایمنی ، بازرسی فنی جرثقیل ها ، صنعت حمل و انتقال بار "لیفتینگ"بررسی حوادث سالانه در سطح بافت شهری و شهرداری های سراسر کشور و بافت های صنعتی بررسی راهکار ها و روش های کشور های پیشرفته می باشد .

وی در خصوص اینکه سالانه چه مقدار هزينه صرف واردات دستگاهها مي شود تصریح کرد: با توجه به منابع متعددی که مورد استفاده قرار می گیرد نمی توان رقم دقیقی را  ارائه كرد ولي مي توان تخمين زِد با توجه به استفاده و نیاز جامعه تقريبا ١٢٠٠ جرثقيل برجي در ساختمان های  تهران و ٣٠٠٠ دستگاه جرثقيل برجي  در سراسر كشور و همچنين وجود حداقل يك ليفتراك و يك عدد جرثقيل سقفي در هر كارخانه  مورد استفاده قرار می گیرد که این رقم ، عدد بسيار بزرگی است.

عبدی در ادامه بیان داشت: این نکته هم  قابل بیان است که صنايع بزرگ خودرو ساز بعضا در خط تولید خود بيش از ٣٠٠ ليفتراك استفاده مي كنند.

رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته در پایان در خصوص اینکه توليدات داخلي چقدر جوابگوي نياز فعلي هستند گفت:در حال حاضر بخشي از نياز توليد جرثقيل ماشيني توسط شركت لجور در اراك و بخشي أز نياز ليفتراك توسط ليفتراك سپاهان در اصفهان در حال ارائه مي باشد.

 

گفتنی است: چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل ها، لیفتراک ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته صبح امروز 3  شهریورماه در پژوهشکده صنعت نفت آغاز به کار کرد و تا فردا نیز ادامه دارد.

PHQCRANE04_poster

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب