امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17057 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای طرح بوستان محله من آغاز شد؛

رسیدگی فوری به رفع نواقص و مشکلات بوستان های مرکز شهر تهران

خبرایران: شهردار منطقه 11 از اجرای طرح«بوستان محله من» با هدف رسیدگی فوری به نواقص و مشکلات بوستان های بخش مرکزی شهر تهران از طریق ارتباط شهروندان با سامانه 137 خبر داد .
رسیدگی فوری به رفع نواقص و مشکلات بوستان های مرکز شهر تهران

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ؛ از اجرای طرح "بوستان محله من" در بوستان های سطح منطقه خبر داد و گفت: طرح رسیدگی به پيام هاي فوريتي بوستان هاي محله اي، منطقه اي، فرا منطقه اي و جنگلي توسط سامانه 137 از20 مرداد  آغاز و تا 20 شهريور ادامه می یابد.

شهردار منطقه 11به بیان اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر به بیان خدمات سامانه 137 در این ارتباط پرداخت و افزود: شهروندان می توانند موضوعات و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری را از این سامانه 137 با مسئولین شهر مطرح کنند تا در کوتاه هترین زمان برای رفع آن ها اقدام شود.

به گفته آبادیان ؛ طرح " بوستان محله من " نیز به منظور رسیدگی موضوعی به مشکلات بوستان ها برنامه ریزی شده است و با توجه به اهمیت آموزش شهروندان در خصوص خدمات قابل ارائه ؛آموزش چهره به چهره همه روزه  ساعت 17 در بوستان رازی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه 11 خاطر نشان کرد: این اقدام که در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر در بوستان های سطح منطقه و رفع نواقص و کمبودهای موجود انجام می شود ؛ رسیدگی به پیام های شهروندان را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: در این طرح شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 مشکلات و نواقص وضعیت سیستم روشنایی بوستان ها ، سرویس های بهداشتی ، زمین بازی کودکان و وسایل بدنسازی ، آبخوری ها ، موانع فیزیکی ،فضای سبز و نظافت ، آبنماها ،برکه و دریاچه ها ، مبلمان پارکی شامل صندلی ها،سطل های زباله و آلاچیق های بوستان های سطح منطقه را مطرح نمایند.

به گفته آبادیان اجرای این طرح تا 20 شهریور ماه ادامه دارد و سامانه 137 منطقه 11 نسبت به ثبت درخواست های شهروندان و پیگیری رفع نواقص بوستان ها اقدام می کند.

محدوده شهرداری منطقه 11 تهران 31 بوستان به مساحت 603351متر مربع در اختیار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرار گیری در هسته مرکزی شهر تهران حائز اهمیت هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب