امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17058 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از اولین و بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران در منطقه 15

خبرایران:معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از رونمایی اولین و بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران در ناحیه دو منطقه 15 خبر داد.
رونمایی از اولین و بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران در منطقه 15

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس حکمتی پور با اعلام مطلب فوق افزود: دیواری به طول  300 متر در خیابان مسلم شمالی با استفاده از المان های بازیافتی و وسایل دور ریز تفکیک شده پسماند خشک پیرایش و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گفته وی این طرح ابتکاری در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبي زمين پاك با مشارکت ادارات مدیریت پسماند، زیباسازی و شهرداری ناحیه 2 و به همت كارشناسان آمار و اطلاعات اداره پسماند و جمعی از شهروندان منطقه به اجرا درآمد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه خاطر نشان کرد: در دیوار یادشده 15 قاب 3 در 3 تعبیه شده که با بهره گیری از 3500 بطری و درب بطری تزیین و همچنین 50 لاستیک فرسوده رنگ آمیزی و 300 گلدان آویز با بطری های پلاستکی به شکلهای زیبایی در 7 رنگ با زمینه آبی طراحی شد.

مهندس حکمتی پور یادآوری کرد: این طرح تبلیغی با بهره گیری از مواد بازيافتي و به منظور فرهنگ سازي بین شهروندان و تشویق آنان به مشارکت در بازیافت و تفکیک زباله از مبدا اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در 8 دیوار از نواحی هشتگانه منطقه اجرا خواهد شد افزود: در حال حاضر دومین دیوار در بوستان پردیس بانوان منطقه در حال آماده سازی است که به زودی تکمیل و رونمایی می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب