امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1706 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)؛

تماشاخانه ایرانشهر یکشنبه اجرایی ندارد

به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) یکشنبه -20بهمن ماه- اجرایی نخواهد داشت.
تماشاخانه ایرانشهر یکشنبه اجرایی ندارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، دو نمایش "هراکلس 5" کاری از ناصر حسینی مهر و نمایش "هیپوفیز" کاری از کوروش نریمانی یکشنبه -20 بهمن ماه- روی صحنه نمی روند.

اجرای دو اثر نمایشی مذکور از دوشنبه  -21 بهمن ماه- ادامه خواهد یافت و نمایش "هیپوفیز" طبق روال گذشته ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی و نمایش "هراکلس5" ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان به اجرا در می آیند.

گفتنی است، نمایش "بازگشت پسر نافرمان" کاری از علی راضی نیز به عنوان آخرین نمایش اجرایی در تماشاخانه ایرانشهراز هشتم اسفند ماه در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.

مخاطبان و علاقه مندان به تماشای نمایش های تماشاخانه ایرانشهر می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket  مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.

 

 

***اجرای ویژه "هراکلس 5" شنبه 19 بهمن

 

اجرای ویژه نمایش "هراکلس 5" به کارگردانی ناصر حسینی مهر، شنبه -19 بهمن ماه- برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "هراکلس 5" نوشته هاینر مولر و کارگردانی ناصر حسینی مهر اجرای ویژه خود را شنبه -19 بهمن ماه- برگزار می کند. این اثر نمایشی اقتباسی آزاد از «هراکلس» اُریپید نوشته هاینر مولر است که انتقادی تند به دنیای مصرفی و صنعتی امروز دارد.
این اثر، داستان مردمی را روایت می‌كند كه برای رها شدن از شر ناپاكی کشورشان به قهرمان اسطوره ای «هراكلس» پناه میبرند.
در این نمایش رزگار خاطری ـ سعدی محمدی ـ کامیار محبی ـ پوریا سلطان زاده ـ محسن خدری ـ آرین ذولفقاری ـ مرتضی زارعی ـ احمد عظیمی ـ پدرام صمدی ـ حسن عسگری ـ حسام علم الهداء ـ مصطفی مهربان به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است، نمایش "هراکلس5" از 19 بهمن ماه، با 19 اجرا هر شب حتی شنبه ها راس ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.
گفتنی است، علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی
http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115، 88814116 و 09355959533 بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند. همچنین دانشجویان با خرید بلیت های هر یکشنبه ها از تخفیف دانشجویی برخوردار خواهند شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب