امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17092 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معدنی‌پور با اعلام انتشار فراخوان پنجمین جشنواره تسنیم اعلام کرد؛

خلاقیت‌های فرهنگی هنری و ابتکارات جامعه‌محور پذیرای بانوان تهرانی است

خبرایران: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره تسنیم با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و محرومیت‌زدایی خبر داد.
خلاقیت‌های فرهنگی هنری و ابتکارات جامعه‌محور پذیرای بانوان تهرانی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی‌پور خاطرنشان ساخت: پنجمین جشنواره تسنیم در دو بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری و بخش ابتکارات جامعه‌محور برگزار خواهد شد که بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری این جشنواره، شامل دو بخش مد و پوشش اسلامی – ایرانی و نیز بهترین‌ها از دورریختنی‌ها خواهد بود.

وی افزود: بخش ابتکارات جامعه‌محور جشنواره تسنیم شامل تشکیل، پویایی و پایداری گروه داوطلب بانوان در قالب طرح ارتقاء کیفیت زندگی است.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تسنیم تا 30 آبان ماه سال جاری خواهد بود و نمایشگاهی از آثار راه یافته به این جشنواره در روزهای 22 تا 29 دی ماه امسال در بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: جشنواره تسنیم قصد دارد تا در بستر توسعه اجتماعی، زمینه همیاری‌های اجتماعی محلی و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه بانوان در سطح محلات را افزایش داده و با اجرای برنامه‌های فردی و گروهی در قالب‌های جشنواره‌ای، نشست‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، اجرای ایده‌های جمعی بانوان محلات، مشارکت بانوان و گروه‌های همیاری اجتماعی، مشارکت فعالانه بانوان را به عرصه بیاورد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بخش‌های رقابتی جشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی در پنج بخش شامل طراحی و دوخت چادر، طراحی و دوخت مانتو و شلوار، چاپ و رودوزی روی پارچه یا سرپوش، پارچه‌سازی و نیز تألیف مقاله علمی در حوزه ترویج پوشش اسلامی- ایرانی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی و همچنین جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در بخش حرفه ای می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 88346628 تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب