امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17104 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعطای پاداش مدال آوران المپيک و قرعه کشی همراهان آسان پرداخت

خبرایران :طی مراسمی اعطای پاداش مدال آوران المپيک و قرعه کشی همراهان آسان پرداخت در کمپين "قهرمان هواتو دارم" صورت خواهد گرفت.
اعطای پاداش مدال آوران المپيک و قرعه کشی همراهان آسان پرداخت

به گزارش خبرایران ، شركت آسان پرداخت كه پيش از اين به عنوان حامی فدراسيونهای وزنه برداری، دووميدانی و تكواندو معرفی شده بود در نظر دارد علاوه بر اهدای پاداش مدال آوران المپيکی رشته های مذكور،از بهداد سليمی و كيميا عليزاده تقدير ويژه ای بعمل آورد.

شرکت آسان پرداخت که قبل از اعزام کاروان المپيک جمهوری اسلامی ايران به المپيک ريو طي مراسمی با شکوه ورزشکاران المپيکی ايران را بدرقه نموده بود قصد دارد تا در بدو ورود کاروان المپيک از ورزشکاران مدال آور المپيک قدردانی نمايد.

آپ قبل از اعزام تيمهای تکواندو، دو ميدانی و وزنه برداری وعده داده بود که در صورت کسب مدال طلا ۳۵ سکه بهارآزادی، مدال نقره ۲۵ سکه و مدال برنز ۱۵ سکه به ورزشکاران پاداش دهد، که با توجه به تعهدات شرکت آسان پرداخت، اين شرکت با اهدا ۳۵ سکه تمام بهار آزادی به کيانوش رستمی و سهراب مرادی از اين مدال آوران وزنه برداری تقدير خواهد نمود و همچنين در مراسمی که روز يکشنبه ۷ شهريور در محل مرکز همايش های بين المللی سازمان صدا و سيما برگزار می شود قصد دارد تا جايزه ويژه معادل طلای المپيك را به بهداد سليمی و کيميا عليزاده نيز اهدا نمايد.

همچنين در اين مراسم ضمن اهدای جوايز برندگان مسابقات المپيكی آپ ويژه كاربران، قرعه کشی يک دستگاه خودرو ۲۰۶ هديه شرکت آسان پرداخت به همراهان کمپين "قهرمان هواتو دارم" نيز توسط قهرمانان المپيک انجام خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب