امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17125 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهداد سلیمی درنشست خبری شرکت آسان پرداخت اعلام کرد؛

شرکت آسان پرداخت درموفقیت های من سهم بسزایی داشته است/حمایت و ورود شرکت آسان پرداخت به حوزه ورزش قهرمانی بسیار مهم و اثر گذار است/ ماموری ازسوی دکتر ظریف مسئول رسیدگی به نتیجه اعتراض ما به رای هیات ژوری شده است

خبرایران: وزنه بردار دسته ۱۰۵کیلوگرم و فوق سنگین تیم ملی ایران گفت: ازاینکه پس از 16 سال وزنه برداری موفق به کسب دو مدال طلا شدم، برایم موفقیتی بزرگی است و شرکت آسان پرداخت در این موفقیت سهم بسزایی داشته است.
شرکت آسان پرداخت درموفقیت های من سهم بسزایی داشته است/حمایت و ورود شرکت آسان پرداخت به حوزه ورزش قهرمانی بسیار مهم و اثر گذار است/ ماموری ازسوی دکتر ظریف مسئول رسیدگی به نتیجه اعتراض ما به رای هیات ژوری شده است

به گزارش خبرنگارخبرایران، شست خبری «شرکت آسان پرداخت»صبح امروز 8 شهریورماه 1395 با حضور«حامدمنصوری»مدیرعامل شرکت آسان پرداخت،«بهداد سلیمی» وزنه بردار دسته ۱۰۵کیلوگرم و فوق سنگین تیم ملی ایران ،«مهدی شهیدی» قائم مقام شرکت آسان پرداخت ،«سعید ذولقدری ها» مدیر بازار یابی آسان پرداخت ، «فرشاد سپاسی»مدیر روابط عمومی شرکت آسان پرداخت و اصحاب رسانه درشرکت آسان پرداخت برگزار ودراین نشست خبری«بهداد سلیمی» با تشکرویژه از شرکت آسان پرداخت بابت حمایت های مادی ، معنوی و انرژی مثبت قبل و بعد از المپیک ریو از مردم نیز بابت حمایت هایشان قدردانی کرد و از عملکرد تیم ملی وزنه برداری نیز با کسب 2 مدل طلا دفاع کرد.

سلیمی تصریح کرد:ازاینکه پس از 16 سال وزنه برداری موفق به کسب دو مدال طلا شده ام، موفقیتی بزرگی که نصیب من شده و شرکت آسان پرداخت در این موفقیت سهم بسزایی داشته به ویژه به خاطر حمایت های روحی و معنوی که از وزشکاران بعمل آورده است.

وی درخصوص نتیجه اعتراص به رای هیات ژوری خاطرنشان کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به منظور حمایت ازما فردی را مامور رسیدگی این امر کرده، اما واضح است که مدال طلا برنمی گردد،  البته همین که حقانیت ما در این زمینه اثبات شود برای ما کفایت می کند. 

این وزنه بردار دسته ۱۰۵کیلوگرم و فوق سنگین تیم ملی ایران در خصوص حمایت نهادهای دولتی از خودش نیز تاکید کرد:  با توجه به اینکه ورزش در کشور ما دولتی است و بیشتر حمایت از سوی دولت انجام می شود، ورود شرکت آسان پرداخت به این حوزه موثر بوده و امیدوارم الگویی برای دیگر بخش های خصوصی برای حمایت از ورزش کاران باشد.

سلیمی یادآورشد:حمایت از رشته هایی مثل وزنه برداری با توجه به کمبود منابع مالی بسیار مهم و اثر گذار است و باید این نوع فعالیت ها توسط شرکتهای بزرگ دیگر نیز انجام شود.

 

ذولقدری ها: شرکت آسان پرداخت در برنامه های آتی خود از ورزشهای پایه حمایت خواهد کرد

سعید ذولقدری ها مدیر بازار یابی آسان پرداخت در ادامه این نشست خبری اظهارداشت:حمایت آسان پرداخت در رشته های ورزشی از دو میدانی شروع شد و شرکت در برنامه های آتی خود نیز از ورزشهای پایه حمایت خواهد کرد. چرا که حضور در کنار ورزشکاران مدال آور برای شرکت و مردم همیشه جذاب و باعث افتخار است.

وی ابرازداشت: در حمایت از کاروان المپیک که توسط شرکت آسان پرداخت انجام شد 2 میلیون نفر شرکت کردند که این نشان دهنده اهمیت ورزش برای مردم و کار بزرگ شرکت آسان پرداخت است.

ذولقدری ها افزود: در کمپین«همه ما کاروان المپیک هستیم» به هر 62 ورزشکار المپیکی یک کد اختصاص پیدا کرد که طرفدارانِ ورزشکاران می توانستند عضو کمپین ورزشکار مورد علاقه خود شوند وکه بر اساس آمار کمپین «من بهداد سلیمی هستم» بیشترین عضو را داشت.

بنابراین گزارش؛شرکت آسان پرداخت در مراسمی که دیشب 7 شهریورماه 1395 در محل همایش های صدا سیما برگزار کرد طبق وعده قبلی خود علاوه بر اعطای پاداش مدال آوران طلا که 35 سکه بهار آزادی بود ، به بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده هم پاداش مدال طلا را اهدا نمود و با 35 سکه تمام بهار آزادی از تلاش و افتخار آفرینی قویترین مرد جهان و اولین بانوی مدال آور المپیک ایران قدردانی نمود. همچنین در این مراسم از مربیان مدال آوران المپیکی و همچنین روسای فدراسیونها تجلیل به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب