امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17131 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد؛

استقبال شرکت‎های خارجی برای کسب امتیاز توسعه آزادگان جنوبی

خبرایران: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در خصوص واگذاری طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی گفت: قرار نیست میدان آزادگان جنوبی خارج از مناقصه در قالب مدل جدید قراردادی به شرکت های خارجی واگذار شود.
استقبال شرکت‎های خارجی برای کسب امتیاز توسعه آزادگان جنوبی

علی کاردر در گفتگو با خبرنگار NIOC ضمن تشریح وضعیت واگذاری توسعه میدان آزادگان جنوبی گفت: طرح توسعه این میدان از سوی چندین شرکت مورد استقبال قرار گرفته است و قاعده واگذاری تنها از طریق برگزاری مناقصه خواهد بود.

وی افزود: در خصوص میدانهایی که پیشنهادی برای توسعه از سوی شرکت ها ندارند راهی جز واگذاری خارج از مناقصه وجود ندارد و تنها یک انتخاب باقی می ماند.

کاردر پیرامون اهمیت توسعه میدان های غرب کارون عنوان کرد: عمده میدانهایی که هم اکنون مسیر توسعه را طی می کنند، مشترک هستند اما ما قصد داریم تولید حداکثری از میدان های مشترک داشته باشیم که علاوه بر غرب کارون، میدان گازی پارس جنوبی نیز از اولویت های اصلی توسعه در صنعت نفت است.

معاون وزیر نفت ضمن اعلام خبر افتتاح فازهای نخست میدان آزادگان شمالی و یادآوران در آینده نزدیک گفت: امیدواریم برنامه توسعه فاز دوم این دو میدان را هر چه سریعتر آغاز کنیم.

به گزارش NIOC، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران روز گذشته در سفر به اهواز از طرح های توسعه ای غرب کارون بازدید کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب