امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17136 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک سرمایه قهرمان باشگاه های آسیا شد

خبرایران:تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی 3 بر یک العربی قطر را شکست داد تا قهرمان باشگاه های آسیا شود. تیم های ملی فوتبال ایران و قطر هم فردا در آزادی دیدار حساسی خواهند داشت.
بانک سرمایه قهرمان باشگاه های آسیا شد

به گزارش خبرایران، بعد از صنام، پیکان، متین ورامین و کاله مازنداران، بانک سرمایه پنجمین تیم ایرانی بود که توانست کاپ قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر ببرد. بعد از متیم ورامین که در سال 2014 قهرمان این رقابت ها شده بود وقفه ای یک ساله در کسب مدال طلا برای تیم های ایرانی پیش آمده بود چرا که سال گذشته پیکان سوم قاره کهن شده بود.حالا بانک سرمایه برای اولین حضور راهی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شد و با کمترین دردسر توانست قهرمانی این رقابت ها شود. شاگردان مصطفی کارخانه در دیدار نهایی مقابل العربی قطر قرار گرفتند که بازیکنان خارجی مطرحی داشت اما حضور کواشکویچ و ویسیتو در تیم مقابل هم نتوانست از شکست 3 بر یک آنها جلوگیری کند.

 

 مهدی مهدوی، لوکاس ژیگالدو، ودوین چاچیچ، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، قاسم کارخانه، سید محمد موسوی، عادل غلامی، علی شفیعی، شهرام محمودی، علیرضا جلالی و فرهاد ظریف بازیکنان بانک سرمایه در این تورنمنت بودند که با همین نفرات شاگردان مصطفی کارخانه راهی لیگ برتر خواهند شد.
تیم والیبال بانک سرمایه ست اول را با امتیازات 26 بر 24 واگذار کرد اما در سه ست بعدی با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 19 پیروز شد تا یازدهمین قهرمانی نماینده های ایران در جام باشگاه های آسیا را رقم بزند. فردا هم تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 رو در روی قطر قرار می گیرد تا پیروزی امروز والیبالیست های بانک سرمایه پیش پرده برد مقابل تیم های قطری باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب