امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17143 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت شد

خبرایران:علیرضا ابراهیم پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بیمه ملت انتخاب شد.
ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت شد

به گزارش خبرایرانبه نقل از روابط عمومی بیمه ملت، با تصمیم هیات مدیره بیمه ملت، مسعود حجاریان پس از 14 سال فعالیت در بیمه ملت جای خود را در سمت مدیرعاملی به علیرضا ابراهیم پور داد.

ابراهیم پور، نماینده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام)، به عنوان مدیرعامل بیمه ملت، بهروز خالق ویردی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (سهامی عام)، به سمت رئیس هیات مدیره و مهدی سامری به نمایندگی از شرکت توسعه کسب و کار سبا، به سمت نایب رئیس هیات مدیره بیمه ملت انتخاب شدند.

عبدالرسول عطایی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری اندیشه محوران (سهامی خاص) و مسعود حجاریان به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری کیا مهستان (سهامی عام) به عنوان اعضای هیات مدیره در کنار ابراهیم پور، سامری و خالق ویردی هیات مدیره بیمه ملت را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، علیرضا ابراهیم پور عضو انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه و هیات مدیره شرکت بیمه ملت را بوده است و همچنین مدیرعاملی بزرگترین شرکت‌های لیزینگ کشور از جمله لیزینگ بانک ملت و گروه بهمن را بر عهده داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب