امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17146 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی مرادی اعلام کرد؛

همایش پیاده روی مردم لواسان به مناسبت هفته دولت/ 70 پروژه طی 2 سال مدیریتم درشهرداری اجرا و به بهره برداری رسیده/ تاکنون برای تکمیل پروژه های عمرانی در لواسان 2 هزار و 670 میلیارد تومان هزینه اعتبارعمرانی داشتیم

خبرایران: علی مرادی شهردار لواسان گفت: برای تکمیل پروژه های عمرانی در لواسان تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد تومان هزینه اعتبارعمرانی داشته ایم.
همایش پیاده روی مردم لواسان به مناسبت هفته دولت/ 70 پروژه طی 2 سال مدیریتم درشهرداری اجرا و به بهره برداری رسیده/ تاکنون برای تکمیل پروژه های عمرانی در لواسان 2 هزار و 670 میلیارد تومان هزینه اعتبارعمرانی داشتیم

به گزارش خبرنگارخبرایران، به مناسبت هفته دولت «همایش بزرگ پیاده روی مردم لواسان» همراه با جوایز ارزنده عصر روز گذشته با حضور«علی مرادی» شهردار لواسان ، شهروندان لواسان و اصحاب رسانه در حاشیه دریاچه جاجرود برگزارو درحاشیه «همایش بزرگ پیاده روی با حضور مردم لواسان»، «علی مرادی» شهردار لواسان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همایش پیاده روی مردم لواسان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر برگزار شد.

شهردار لواسان تصریح کرد: برای اولین بار شاهد هستیم مردم در محوری حرکت کردند که این محور در حاشیه دریاچه های بالادستی سد لتیان،جاده سلامت و پیست سلامت  و فضای سبز جهت تامین خاص عمومی و سلامت عمومی و توجه شهرداری ها نسبت به فرهنگ توسعه ورزش بر فضای سبز انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و راه اندازی این مجموعه تقریبا 8 ماه طول کشید که شامل:«پیست سلامت» ،«جاده دوچرخه سواری»،«مجموعه فرهنگی و ورزشی» در حاشیه دریاچه ها ایجاد و امکانات اقامت گاهی موقت ،سیستم مانیتورینگ ،فیبر نوری و فضای سبز و آب آشامیدنی اجرا شده است.

مرادی عنوان داشت: تاکنون 270 میلیارد تومان هزینه در برداشته و هزینه قطعی آن تا پایان سال اعلام خواهد شد و ضمن اینکه همکاران ما در شهرداری لواسان برای راه اندازی و افتتاح این پروژه تلاش شبانه روزی داشته اند و از تقریبا از 2 سال مدیریت بنده در شهرداری 70 پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی ابرازداشت:برای تکمیل پروژه های عمرانی در لواسان تاکنون 2 هزار و 670 میلیارد تومان هزینه اعتبارعمرانی داشته ایم و زمانی که تحویل گرفتیم 38 میلیارد تومان بودجه مصوب سال داشته ایم و در حال حاضر با 138 میلیارد بودجه مصوب در سال جاری پروژهایمان را شروع کردیم.

مرادی درپایان سخنان خود گفت: خوشبختانه اولین شهرداری هستیم در کشور که 76 درصد در آمدهایمان صرف هزینه های عمرانی شده و تنها 24 درصد هزینه صرف جاری شد.

 

صالحی زاده: مبارزه با بسیاری از بیماری ها در اجرای پیست های دوچرخه و ورزش و جاده سلامت است

بهنام  صالحی زاده رییس فراکسیون ورزشی شورای شهر لواسان نیز در ادامه این مراسم اظهارداشت:امروزه این شعار را بارها و بارها شنیده شده که بهداشت جهانی هم یکی از راهکارهای مبارزه با بسیاری از بیماری ها را در اجرای پیست های دوچرخه و ورزش و جاده سلامت به جوامع جهانی معرفی کرده و در این راستا سیاستگذاری شده است .

رییس فراکسیون ورزشی شورای شهر لواسان اضافه کرد: در کشور ماهم متولیان امور سلامت و بهداشت ورزش جامعه تاکیدشان بر این است که این قبیل فضاها توسعه یابد و ماهم در راستای تحقق این شعار حرکت کنیم.

وی درپایان سخنان خود گفت: راه اندازی این پروژه فقط به صرف مردم لواسان نبود و با توجه به این که لواسان منطقه ییلاقی پایتخت تهران است  شهرداری و شورای شهر جهت پذیرانی و تامین اوقات فراغت سالم قشرمتفاومت تهرانی این حرکت را انجام داد که به جرات می توان گفت این مجموعه در استان تهران بی نظیر است و باید توسعه بیشتری دراین منطقه صورت گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب