امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17148 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اتمام فعالیت اوقات فراغت در پايگاههای تابستانه منطقه 15

خبرایران :معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اتمام فعالیت اوقات فراغت در پايگاههای تابستانه دانش آموزی خبر داد.
اتمام فعالیت اوقات فراغت در پايگاههای تابستانه منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، ابوالفضل حیدری با بيان مطلب فوق افزود: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت؛ این طرح در 6 مدرسه بنی هاشم، میلاد، بقیه ا... اعظم، مختار افشار، آزادگان و شاهد کوثر اجرا و در دو مدرسه هفتم تیر و مجتهدی نیز با همکاری پایگاه انجمن اسلامی طی 7 هفته در 11 عنوان برنامه برای دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: 54 برنامه طرح تبلیغی نسیم بهشت، اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع اسمان آبی زمین پاک، برگزاری 41 اردوی تفریحی – آموزشی، 6 دوره آموزشی پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ارائه 35 مشاوره فردی، برگزاری 30 مسابقه با شرکت 770 دانش آموز و 6 برنامه به مناسبت دهه کرامت در مدارس دخترانه از جمله برنامه های اجرایی در این پایگاهها بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به برگزاری دوره های مهارت زندگی شامل 5 کارگاه آپارتمان نشینی، 7 کارگاه مهارت نه گفتن، 6 دوره زیست محیطی و 3 دوره مدیریت خشم اشاره کرده و افزود: در قالب ارائه تسهیلات و تخفیفات مراکز تفریحی و ورزشی نیز بهره مندی از چند مجموعه ورزشی در 15 سانس و استفاده 160 نفر اختصاص یافت.

وی در پایان یادآوری کرد: طرح پایگاه های تابستانی مدارس با هدف انسجام و همبستگی اجتماعی، گسترش و تقویت حس خوداتکایی، توجه به کاهش و تفکیک زباله از مبدا در مدارس اجرا شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب