امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17160 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد؛

همکاری ایران با شرکتهای خارجی با اولویت انتقال تکنولوژی است

خبرایران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به کره جنوبی گفت: همکاری ایران در بخش اطلاعات و فناوری با هر کشوری با اولویت انتقال تکنولوژی به داخل کشور امکانپذیر است.
همکاری ایران با شرکتهای خارجی با اولویت انتقال تکنولوژی است

 به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در نشست مشترک با مسئولان کره جنوبی ضمن تشریح سیاستهای دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اعلام کرد: منابع قابل توجهی در جهت توسعه و گسترش زیر ساختهای صنعت ارتباطات و فناوری ایران اختصاص یافته و سرمایه گذاریهای خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با استقبال از حضور شرکتهای کره ای از جمله شرکت «کی تی» در طرحهای توسعه ای و زیر ساخت ارتباطات و فناوری ایران تاکید کرد: همکاریهای دوجانبه و مشترک در حوزه فناوری باید همرا ه با سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی به داخل کشور همزمان با بهره وری از منابع داخلی و بومی سازی باشد.

واعظی تصریح کرد: در این چارچوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از حضور شرکتهای کره ای، از آنها حمایت همه جانبه خواهد کرد.

در جریان بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بزرگترین اپراتور کره جنوبی، آخرین وضعیت ودستاوردهای این شرکت بوسیله کارشناسان شرکت کی تی تشریح شد.

مقامهای شرکت «کی تی» در جریان سفر امسال «پارک گئون هی» رئیس جمهوری کره جنوبی به تهران، آمادگی خود را برای گسترش همکاریها و توسعه مناسبات با کشورمان اعلام کردند، در جریان این سفر در راستای گسترش همکاریهای مشترک دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری یک یادداشت تفاهم امضا شد.

بنابراین گزارش ، بر اساس شاخص های بین المللی حوزه ICT شرکت تلکوم کره جنوبی رتبه بسیار بالایی در دنیا دارد .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب