امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17175 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ضرورت شفاف سازی وام قرض الحسنه/برقراری عدالت در وام کارکنان بانک ها

خبرایران:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر تسهیل در ارائه وام های قرض الحسنه به مردم گفت: مجموع منابع قرض الحسنه کشور و نحوه ی ارائه وام با استفاده از این منابع،باید مشخص شود و نتایج این گزارش تا ۶ ماه آینده به اطلاع مردم برسد.
ضرورت شفاف سازی وام قرض الحسنه/برقراری عدالت در وام کارکنان بانک ها

به گزارش خبرایران از ایبِنا؛ معصومه آقاپور علیشاهی درباره نحوه ارائه وام های بانکی درکشور،افزود: باید مکانیزم مناسبی برای ارائه وام های ضروری قرض الحسنه به مردم وجود داشته باشد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منظور از شفاف سازی در زمینه ارائه وام های قرض الحسنه بانکی این نیست که به کارکنان بانک ها کمتر ارائه وام شود. این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: براساس گزارشات عدالت در ارائه وام های قرض الحسنه بین کارکنان سازمان ها وجود ندارد.

 

ضروت شفافیت در مجموع منابع قرض الحسنه و نحوه ی ارائه وام

آقاپور علیشاهی افزود:باید تمام مردمی که نیازمند دریافت وام های قرض الحسنه در کشور هستند،بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند و اگر در زمینه ارائه وام های قرض الحسنه عملکرد شفاف و صحیح باشد؛مردم بیشتر از موضوع سپرده گذاری قرض الحسنه استقبال می کنند.

وی ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ارائه وام های قرض الحسنه و روند ارائه تسهیلات با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی جلساتی را برگزار خواهد کرد؛البته باید مجموع منابع قرض الحسنه کشور و نحوه ی ارائه وام با استفاده از این منابع مشخص و نتایج این گزارش تا ۶ ماه آینده به اطلاع مردم برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای اجرای قانون برنامه ریزی انجام شود و در فعالیت های اقتصادی شفافیت،صراحت، رقابت و آزادی عمل مشخص باشد و اعمال نظارت و خودکنترلی در سازمان ها و آمایش اطلاعات فراموش نشود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب