امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17176 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با عید قربان برپا می شود ؛

جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 21

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از برپایی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در این منطقه همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان خبر داد .
جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 21

به گزاش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت : طبق روال سنوات گذشته محلی برای عرضه دام بهداشتی و ذبح آن در انتهای بلوار شاهد غربی نرسیده به بزرگراه آزادگان در نظر گرفته شده است .

وی افزود : در این محل تمهیداتی از قبیل آسفالت ، محوطه سازی و مسقف سازی با سازه های سبک و بخش بندی برای نگهداری دام ، در نظر گرفته شده و همچنین اکیپی از دامپزشکان زیر نظر سازمان دامپزشکی ، برای نظارت بر ذبح دام ها و همچنین معاینه لاشه برای حصول اطمینان از سلامت آن مستقر خواهند بود .

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه با اشاره به برپایی غرفه فرهنگی در جوار جایگاه عرضه دام بهداشتی بیان داشت : همزمان با روز عید سعید قربان غرفه فرهنگی برای کودکان با محوریت تفکیک پسماند از مبداء با اجرای برنامه های فرهنگی ، مسابقه ، آموزش شهروندی ، سامانه نشاط ، موسیقی و پذیرایی در نظر گرفته شده است .

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت : در سال گذشته در این جایگاه حدود 350 رأس دام به مردم عرضه شد که از این تعداد 70 درصد آن در همان محل ذبح شد و طبق برآوردها پیش بینی می شود امسال در حدود 500 الی 600 رأس دام به متقاضیان عرضه شود .

زنگنه فر در پایان تصریح کرد : برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و متقاضیان دام ، بخش ذبح و کشتار توسعه داده شده و اگر افرادی خواستار ذبح باشند در همان محل این کار به صورت کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشک انجام خواهد شد .  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب