امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17209 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رييس پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد؛

حضور شخصيت علمی و حرفه‌ای در راس ديوان محاسبات ، فرصتی مغتنم برای كشور است

خبرایران:دكتر حميد رضا كاتوزيان، رييس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: حضور شخصيت علمي و حرفه‌اي در راس ديوان محاسبات فرصتی مغتنم برای كشور است.
حضور شخصيت علمی و حرفه‌ای در راس ديوان محاسبات ، فرصتی مغتنم برای كشور است

دكتر حميد رضا كاتوزيان، رييس پژوهشگاه صنعت نفت در نشستي كه روز چهارشنبه 10 شهريور ماه در پايان بازديد دكتر عادل آذر، رييس ديوان محاسبات كشور و معاونان ايشان از پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد ضمن تشكر از حضور اين مقام مسئول در اين مجموعه، اظهار داشت: حضور شخصيت علمي و حرفه‌اي در راس ديوان محاسبات فرصتي مغتنم براي كشور است.

وي در ادامه تصريح كرد: از حيث اين‌كه ما مي‌توانيم توانمندي‌ها و دستاوردهاي خود را به اين سازمان عرضه كنيم و از رهنمود‌هاي ايشان بهره ببريم، فرصت بسيار مناسبي است.

رييس پژوهشگاه صنعت نفت افزود: از گذشته كارشناسان و متخصصان ديوان محاسبات از نزديك با اين مجموعه آشنا هستند و از نظرات مشورتي و حمايتي گروه حسابرسي پژوهشگاه بهره‌مند بوده‌ايم .

گفتني است در ادامه اين نشست معاونان و روساي پرديس‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت گزارشي از دستاوردها و توانمند‌ي‌هاي اين مجموعه پژوهشي و تحقيقاتي ارايه دادند.

بر همين اساس معرفي پژوهشگاه، نقش پژوهشگاه در زنجیره ارزش نفت و گاز، ماموريت، چشم انداز و اهداف اين مجموعه از مواردي بود كه در اين نشست ارايه شد.

همچنين برنامه های راهبردی سه پرديس پژوهشگاه، معرفي شركت‌هاي دانش بنيان، آمار ثبت اختراعات، شبکه فناورانه بین المللی، دستاوردها و فعاليت‌هاي شاخص پرديس‌هاي پژوهشگاه، تعداد و مبلغ پروژه‌هاي جاري و مقايسه رشد نسبت به سال‌هاي قبل از ديگر موضوعات ارايه شده در اين جلسه بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب