امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17222 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهران رجبی مطرح کرد؛

شمسه بستر كشف استعدادهاى جديد در عرصه فيلم و بازيگرى است

خبرایران: مهران رجبی از مجموعه جشنواره های شمسه به عنوان راه و روش اصولی برای کشف و شناسایی استعداد شهروندان یاد کرد كه يكى از نتايج آن، شناخت استعدادهاى جديد در عرصه فيلم و بازيگرى است.
شمسه بستر كشف استعدادهاى جديد در عرصه فيلم و بازيگرى است

به گزارش خبرایران از ستاد خبری پنجمین جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه، این بازیگر برجسته سینما و تئاتر کشور با بیان این موضوع، گفت: مجموعه جشنواره هاى شمسه كه ٥ دوره است در پایتخت با اهدافي عالى و مهم در حال اجرا شدن است با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است.

وی ادامه داد: من پس از شنیدن نام شمسه کنجکاو شدم تا بدانم این نام برگرفته از چیست، و با پرس و جو متوجه شدم که در واقع به معنی شهروند، محله، سرمایه اجتماعی و هویت است.

رجبی با اشاره به این که با برگزاری این مجموعه جشنواره ها توسط شهرداری تهران، استعدادهای شهروندان در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی، کشف خواهد شد، افزود: از طریق برگزاری این قبیل جشنواره ها گروه های فرهنگی و هنری خودجوش مردمی ایجاد می شود که از این طریق ظرفیت های فرهنگی و هنری و نیز اجتماعی شهروندان شناسایی می شود.

این بازیگر سینما و تلويزيون کشورمان، خاطر نشان کرد: در واقع مجموعه جشنواره های شمسه باعث ایجاد شادی در بین شهروندان و نیز بوجود آمدن احساس تعلق به شهر و موضوعات شهری در بین مردم نیز خواهد شد.

مجموعه جشنواره های آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه برای پنجمين سال پیاپی در 12 عنوان جشنواره «قرآن در زندگی»،«نهج البلاغه وزندگی»، «دعا و نیایش»، «فیلم»، «تئاتر»، «نقاشی و تندیس»، «گرافیک و تصویر سازی»،«خوشنویسی»، «سرود و موسیقی»، «کاریکاتور»، «شعر و ادب» و «عکس» در سطح تهران برگزار مى شود و برگزيدگان اين ١٢ جشنواره در آذرماه معرفى خواهند شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب