امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17250 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توسط شرکت شیر پاستوریزه ارمغان

پنیر سفید ایرانی به بازار آمد

خبرایران:درهفته دولت و با حضور نماینده مردم شهرستان فسا و دیگر مسؤولین استانی، خط تولید پنیر سفید ایرانی (UF) شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (مانی ماس) وارد مدار بهره برداری شد.
پنیر سفید ایرانی به بازار آمد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (مانی ماس)، محمدجواد جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح پنیر سفید ایرانی (UF)شرکت مانی ماس با اشاره به سابقه طولانی شرکت مانی ماس در تولید انواع فرآورده ها ی لبنی  گفت: این شرکت خوش نام در استان فارس  پس از سال ها تلاش و کوشش و با مدیریتی شایسته موفق به بیش از 80 نوع محصول لبنی شده است.

وی با اشاره به این که دامنه فعالیت شرکت به تدریج شکل گرفته و با ادامه این روند به موفقیت های چشمگیری دست خواهند یافت، افزود: در حال حاضر این شرکت برای 450 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است که همه این کارگران نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان این که برخی از خطوط تولیدی این کارخانه به تنهایی برای احداث یک کارخانه کافی است، افزود: مدیریت خوب این شرکت باعث شد تا تمام این خط های تولیدی را در یک کارخانه متمرکز شود و هر روز نیز محصول جدیدی به ظرفیت کارخانه اضافه کند .

مرتضی راهنما عضو هیات مدیره شرکت مانی ماس هم در این رویداد، راه اندازی خط تولید پنیر سفید ایرانی (UF) را براساس طرح توسعه کارخانه مانی ماس دانست و گفت: با راه اندازی این خط تولید سه نوع پنیر شامل پنیر UF، پنیر شهری و پنیر لبنه به محصولات شرکت اضافه شد.

او  ظرفیت دریافت شیر خط تولید پنیر سفید ایرانی را 150 تن شیر به صورت روزانه اعلام کرد و گفت: این خط تولید در هر ساعت قابلیت تبدیل 7 تن شیر به پنیر را دارد و  برای 20 نفر اشتغال ایجاد کرده  که در مجموع 5 میلیارد تومان هزینه راه اندازی این خط تولید شده که از منابع داخلی سرمایه گذاران شرکت فراهم است.

راهنما در خصوص راه اندازی واحدهای کوچک تولید لبنیات سنتی گفت: اگر قرار است سرمایه گذاری در این زمینه در کشور صورت گیرد در ابتدا نیاز به کارشناسی دقیق دارد تا در آینده با مشکلات جدیدی در این حوزه مواجه نباشیم.

گفتنی است شرکت شیر پاستوریزه ارمغان با برند مانی ماس از سال 1366 با همت برادران راهنما در زمینی به مساحت 150000 متر در شهرستان فسا فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان قدیمی ترین تولید کننده بخش خصوصی لبنیات در جنوب کشور مطرح است.

در حال حاضر بالغ بر 450 نفر با بیمه تامین اجتماعی مشغول فعالیت در این شرکت می باشند، ضمن این که هزاران نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این چرخه فعالیت دارند. این کارخانه هم اکنون به دلیل شرایط رکود حاکم بر بازار با یک سوم ظرفیت روزانه 150 تن شیر را جذب و به 85 نوع محصول لبنی تبدیل نماید.

منبع اخبار رسمی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب