امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17270 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حادثه در خط 6 متروی تهران؛ یکی از 5 کارگر محبوس نجات یافت

خبرایران:سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه امروز در خط 6 متروی تهران گفت: 15 نفر در همان لحظه نخست از محل حادثه خارج شدند.
حادثه در خط 6 متروی تهران؛ یکی از 5 کارگر محبوس نجات یافت

ملکی در گفتگویی افزود: دقایقی قبل یک نفر از پنج نفر محبوس در تونل خط 6 مترو در حال احداث، بیرون آورده شد و این مصدوم نجات یافته توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

ملکی افزود: هم اکنون نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن چهار نفر دیگر که در تونل گرفتار هستند می باشند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: متاسفانه در ساعت 17 با ریزش سقف کارگاه خط شش متروی تهران در محل تونل ایستگاه کیانشهر، تعدادی از کارگران و مهندسان در داخل تونل محبوس شدند.
ملکی افزود: با حضور تعدادی آتش نشان در همان لحظات اولیه و با کمک خود کارگران 15 نفر سریعا از محل حادثه خارج شدند و بر اساس اطلاعات به دست آمده هنوز 4 نفر در داخل محبوس هستند و با توجه به اینکه محل استقرار افراد محبوس مشخص شده است، تلاش می کنیم هرچه سریعتر آنان را نجات دهیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این حادثه هیچ مشکلی برای فضای خارج کارگاه مترو و شهروندان ایجاد نکرده است.
عصر امروز و بلافاصله پس از وقوع این حادثه یک منبع آگاه در مترو در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: کارگران و مهندسان در حال تعریض تونل ایستگاه کیانشهر مترو بودند که متأسفانه سگمنت هایی که بر روی دیوار تونل نصب شده بود و قرار بود آنها باز شود متأسفانه یک دفعه به صورت ردیفی ریزش می کنند.
وی افزود: هیچگونه نشست زمینی نداریم اما چند نفری از کارگران و مهندسان در حال این کار بودند که هنوز از وضعیت شان اطلاع نداریم و آتش نشانی در محل حضور دارد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب