امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17272 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همكاري شهرداري منطقه 5 براي بهسازي فضاي بيروني ايستگاه هاي مترو

خبرایران: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران به همراه شهردار منطقه 5 از ایستگاه‌های صادقیه و ارم سبز بازدید و نسبت به انجام اقدامات عمرانی برای بهینه سازی و مرمت نمای بیرونی این دو ایستگاه توافق کردند
همكاري شهرداري منطقه 5 براي بهسازي فضاي بيروني ايستگاه هاي مترو

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتر احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 طی این بازدید در خصوص مشکلات حمل و نقل عمومی منطقه و حل مسائل مرتبط با مترو با یکدیگر گفتگو کردند.

پس از این بازدید مقرر شد تا شهرداری منطقه 5 با کمک شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به ارتقای خدمات حمل و نقل ریلی درون شهری و بهینه سازی فضاهای عمومی مرتبط با مترو در این منطقه اقدام کند. سید محسن اسدی در این خصوص گفت: بازسازی سرویس بهداشتی ایستگاه‌ها و بهینه سازی پایانه‌های اتوبوس رانی و تاکسی رانی مجاور مترو از جمله کارهایی است که انجام خواهد شد.

وی در ادامه به مرمت نمای بیرونی ایستگاه‌های مترو اشاره کرد و افزود: نمای دو ایستگاه صادقیه و ارم سبز و نمای ظاهری حریم ریلی که در محدوده شهرداری منطقه 5 قرار دارد نیز مورد بازسازی و زیبا سازی قرار می‌گیرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب