امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17306 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

65 درصد کابران گوشی هوشمند ویدئو می بینند؛

انتقال پیام تبلیغی با قدرت صداو تصویر

خبرایران : سرویسی جدید تحت عنوان تبلیغات ویدیویی راه‌اندازی شده است که کسب‌وکارها به واسطه آن می‌توانند روی برندسازی و افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدماتشان کار کنند.
انتقال پیام تبلیغی با قدرت صداو تصویر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ای‌نتورک، بر اساس آخرین‌ گزارش منتشر شده توسط Marketing Insider Group، روزانه حدود ۶۵درصد از کاربران گوشیهای هوشمند، روی گجت‌های خود(ابزارک) ویدیو تماشا میکنند.

بر اساس این تحقیق در حوزه فضای آنلاین و تماشای ویدیوها،مشخص شده است که  جامعه آماری همه ویدیوهایی هستند که در این فضا منتشر می‌شوند.

در همین خصوص، آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتورک سرویس جدیدی تحت عنوان تبلیغات ویدیویی راه‌اندازی کرده که آگهیدهندگان به واسطه آن میتوانند پیام خود را به کاربران اپلیکیشنهای موبایل برسانند.

بر اساس این گزارش، کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند، زیرا در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ آگهی‌دهنده قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی، نرخ تبدیلش ۳۰۰ درصد بیشتر است.

 بر اساس آخرین بررسی مجله فوربس درباره این روش تبلیغاتی، تعداد نصب اپلیکیشنهای موبایل به کمک این روش، ۲۰۰درصد افزایش داشته است. شیوه پرداخت این سرویس برای آگهیدهندگان به صورت CPCV (به معنی Cost per Complete View)، به معنی پرداخت به ازای بازدید کامل است.

البته هزینه‌ای جداگانه برای هر کلیک (تپ) روی تصویر نهایی گرفته می‌شود که با تغییر هدفمندی تبلغیاتی، این هزینه هم تغییر خواهد کرد.

علاقمندان به استفاده از تبلیغات ویدیویی ، می‌توانند برای بهره‌وری از این سرویس به صفحه ساخت کمپین ای‌نتورک مراجعه و پس از ورود به بخش ساخت کمپین ویدیویی و بارگذاری ویدیو و تصاویر شروع و پایان ویدیوی تبلیغاتی خود، منتظر تایید تیم ای‌نتورک بمانند تا کمپین تبلیغاتی آنها آغاز شود. برای کسب اطلاعات بیشتر  به وب‌سایت اینتورک و صفحه تبلیغات ویدیویی مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب