امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17311 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترعلی داودیان اعلام کرد؛

ویزیت رایگان بیماران درکلینیک تخصصی و فوق تخصصی بنیاد بیماری های نادر/ انعقاد قرارداد بنیاد بیماری های نادربا ۲۰ فوق تخصص برای ارایه خدمات/ گلایه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمورد دارو و درمان رایگان بیماران نادر

خبرایران: رئیس بنیاد بیماری های نادر کشور با گلایه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر رفاه ۱۸ ماه قبل قول داده بود تا دارو و درمان بیماران نادر رایگان شوند ولی با وجود پیگیری های فراوان این قول وزیر محقق نشد.
ویزیت رایگان بیماران درکلینیک تخصصی و فوق تخصصی بنیاد بیماری های نادر/ انعقاد قرارداد بنیاد بیماری های نادربا ۲۰ فوق تخصص برای ارایه خدمات/ گلایه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمورد دارو و درمان رایگان بیماران نادر

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «بنیاد بیماری های نادرکشور» صبح امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه 1395 با حضور«دکترعلی داودیان»رئیس بنیاد بیماری های نادر کشورو اصحاب رسانه در محل بنیاد بیماری های نادر کشور برگزار و دراین نشست خبری «دکتر علی داودیان» رئیس بنیاد بیماری های نادر کشور اظهارداشت: با افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بنیاد بیماری های نادر، پروفسور فیروزان، استاد درمان سرطان دنیا به ویزیت رایگان بیماران در این کلینیک می پردازد.

رئیس بنیاد بیماری های نادر کشور تصریح کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پارسیان در ۱۵ بخش به بهره برداری رسیده و تمامی بیماران نادر کشور می توانند در این کلینیک به صورت رایگان ویزیت شوند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد بیماری های نادر تاکنون با ۲۰ فوق تخصص برای ارایه خدمات قرارداد منعقد کرده و در دهه ولایت تمامی کارکنان مرد دستگاه ها، سازمان و ارگان های دولتی در حوزه سلامت غربالگری می شوند تا بیماران نادر شناسایی شوند که این طرح از ۲۲ تا ۳۱ شهریور توسط بنیاد بیماری های نادر انجام می شود.

دکتر داودیان، با اعلام شماره تماس جهت دریافت نوبت گفت: شماره ۶۴۰۴۵ که با ۶۰ خط پشتیبانی می شود و شماره ۶۶۵۹۱۸۵۹ تا ۶۹ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان هستند و ارایه خدمت به صورت رایگان جزو آموزه های دینی ماست و ما نباید برای ارایه خدمت رایگان منتی را بر سر بیماران بگذاریم و این مرکز ۱۰ سال است که به صورت رایگان خدمات خود را ارایه می دهد.

وی در ادامه با گلایه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وزیر رفاه ۱۸ ماه قبل قول داده بود تا دارو و درمان بیماران نادر رایگان شوند ولی با وجود پیگیری های فراوان این قول وزیر محقق نشد.

دکترداودیان ابرازداشت:۵۰ هزار بیمار نادر تحت پوشش بنیاد بیماری‌های نادر هستند، البته به گفته سازمان نظام پزشکی کشور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر درگیر بیماری های نادر هستند، زیرا این بیماری خاموش است.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیماران نادرگفت: پروفسور فیروزیان استاد سرطان مقیم آلمان از ۸ مهر به ایران می آیند تا به صورت رایگان به بیماران ویزیت تخصصی ارائه دهند.

رئیس بنیاد بیماری های نادر کشور، افزود:  همچنین دکتر افروز روانشناس روزهای یکشنبه در این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی به بیماران خدمات رایگان ارائه خواهند کرد. در این راستا متخصصان دیگری نیز در حوزه استخوانی و چشم پزشکی به بیماران نادر خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

دکتر داودیان در پایان گفت: درایام دهه ولایت«از ۲۲ تا ۳۱ شهریور ماه»، تمام مردان شاغل در سازمان‌ها ونهادها به طوررایگان می‌توانند ازخدمات انجام آزمایشات روتین وتخصصی، سونوگرافی و سنجش استخوانی بهره‌مند شوند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب