امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17315 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاكيدمديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران بر تامين مسكن كاركنان / انتصاب رئیس ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری مترو تهران

خبرایران: دکتراحمدی بافنده با انتصاب مشاور مدیرعامل در امور تأمین مسکن کارکنان و اماکن شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بر اقدام مؤثر و فوری در این زمینه تاکید کرد.
تاكيدمديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران بر تامين مسكن كاركنان / انتصاب رئیس ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری مترو تهران

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ دکتر محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران طی حکمی محمد حسین شفیعی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور تأمین مسکن کارکنان و اماکن شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید بر اهمیت تأمین مسکن کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: انتظار دارم محمد حسین شفیعی با همکاری تعاونی‌های مسکن کارکنان و پیگیری‌های مستمر و بهره گیری از تجارب انبوه سازی خود،‌ مشکل سالهای متمادی مسکن کارکنان زحمتکش این شرکت را حل کند.

وی تصریح کرد: نباید از این به بعد کار پراکنده‌ای در این زمینه صورت گیرد و امیدواریم تا پایان سال به اندازه کل کارهایی که طی این سال‌ها در خصوص تأمین مسکن کارکنان صورت گرفته کار انجام شود تا شاهد رفع مشکلات کارکنان در زمینه مسکن باشیم.

 

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری مترو تهران منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، حجت الاسلام ارسطوزاده به سمت رئیس ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ در حکم حجت الاسلام ارسطوزاده که به امضای دکتر احمدی بافنده رسیده آمده است:

نظر به تعهد، تدین و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ سمت به ریاست ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با پیاده نمودن فرمان خداوند، رسول اکرم و اهل بیت علیهم السلام در راه اقامه نماز و اجرایی نمودن پیام‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سطح شرکت بهره برداری و استفاده از ظرفیت عظیم بیش از یکصد ایستگاه مترو اقدامات لازم را به عمل آورده و هر ماه نتیجه را گزارش نمایید.

امید است همواره در پرتو عنایات حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و اجرای تدابیر شهردار محترم تهران موفق باشید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب