امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17324 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تبیان به«طلایه داران رویش علم ٢» پیوست

خبرایران:موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به منظور تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند و ایتام، به طرح "طلایه داران رویش علم ٢" پیوست.
تبیان به«طلایه داران رویش علم ٢» پیوست

به گزارش خبرایران از روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با دعوت از کاربران خود به شرکت در "طلایه داران رویش علم ٢"، از این طرح خداپسندانه حمایت کرد.

طرح "طلایه داران رویش علم ٢"،  با کمک گروههای جهادی در مناطق محروم کشور و با شناخت کامل نسبت به شرایط خانوادگی و تحصیلی هر دانش آموز اجرا می گردد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع زسانی این طرح به  آدرس http://hamvataniha.ir/Home ضمن آشنایی بیشتر با این طرح از این طریق نیز به معرفی دانش آموزان نیازمند و  از قسمت مشارکت در طرح به خیرین طرح تهیه و تامین لوازم التحریر نیازمند و ایتام  در سراسر کشور پیوندند.

لازم به ذکر است که با تقبل هر 30.000 تومان توسط هر فرد خیر،  نیاز یک دانش آموز تأمین خواهد شد.

گفتنی است، تا کنون شهرداری تهران، هسته توانمند سازی حرکت های جهادی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، آستان قدس رضوی، گروه جهادی نبی اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و موسسه فرهنگی پویندگان هنر آفتاب از این طرح حمایت کرده اند.


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب