امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17338 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عرضه بهداشتی دام در خیابان قزوین

خبرایران :شهرداری منطقه 17 با راه اندازی مجتمع قربانگاه در خیابان قزوین، برای عرضه دام بهداشتی در روز عید سعیدقربان اعلام آمادگی کرد.
عرضه بهداشتی دام در خیابان قزوین

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، به منظور رفاه حال شهروندان محترم جنوب غرب تهران ، مرکز عرضه دام بهداشتی در مساحت یازده هزارمتر مربع در خیابان قزوین راه اندازی شد.

این مرکز در دوبخش پارکینگ و قربانگاه راه اندازی شده و 9 غرفه فرهنگی در آن دایر است که در روزهای عرفه و عید سعید قربان، خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه می کند.

برای عرضه دام بهداشتی 12 جایگاه آغل که  در هر غرفه 100 رأس گوسفند تدارک دیده شده است که شهروندان می توانند از ساعت 7 صبح روز جمعه هفته جاری تا 2 بعداظهر به این غرفه ها مراجعه کنند.

این مرکز همچنین شامل غرفه فرهنگی به منظور ارائه راهنمایی های لازم به شهروندان درباره آیین قربانی است. همچنین برای رعایت مسائل زیست محیطی، این قربانگاه به چاه های جذبی برای شستشو و نیروی انسانی فنی به منظور ذبح دام مجهز است. تمام دام های عرضه شده در این مراکز توسط دامپزشکان مستقر در قربانگاه معاینه و سلامت آنها ارزیابی شده است.

قربانگاه شهرداری منطقه 17 در گاراژ محمدی واقع در خیابان قزوین قرار گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب