امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1734 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاسخ سخنگوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر به حاتمی کیا

همزمان با انتقاد ابراهیم حاتمی کیا از هیات انتخاب جشنواره سی و دوم فیلم فجر درباره نحوه برخورد آنها با فیلم دفاع مقدسی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار، سخنگوی این هیات با انتشار نامه ای پاسخ این کارگردان را داد.
پاسخ سخنگوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر به حاتمی کیا
 

به گزارش خبرایران، علی معلم سخنگوی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در نامه ای سرگشاده که در اختیار خبرایران قرار داد، آورده است: با توجه به حضور رسمی فیلم شیار 143 در بخش مسابقه جشنواره سی ودوم فیلم فجر، انگیزه گفته های آقای ابراهیم حاتمی کیا (که در اجرای نمایش های اینچینی در جشنواره فجر سابقه دارند) برای ایجاد یک جبهه جدید در موقعیت ملتهب سینمای ایران، پرسش برانگیز و پاسخ ساز است.

ضمن ابراز تاسف از بیانات قیم مابانه تبلیغاتی و سوزناک ایشان درباره هیات انتخاب فیلم فجر، به احترام دست اندرکاران فیلم چ، جشنواره فیلم فجر و خانواده شهدا پاسخ سخنان ایشان را به بعد از اتمام جشنواره موکول خواهیم کرد. برای فیلم ایشان و همه یارانشان دریافت جوایز آنی و آتی را آرزومندیم.

بر اساس این گزارش، ابراهیم حاتمی کیا اخیرا با تقدیم فیلم چ به کارگردان فیلم شیار 143 گفته بود: مسوولان سینما و جشنواره فجر باید پاسخگو باشند که چه خوابی بر دوستان رخ داده که ابتدا نتوانستند فیلم شیار 143 را در جشنواره فجر تحمل کنند تا کار به جایی برسد که برای حضور آن در جشنواره لابی کنند. من واقعا نمی فهمم که این فیلم باید چطور می بود تا انتخاب شود. آنها یا خواب دیده اند یا وقتی فیلم را می دیدند در احوالات دیگری بوده اند وگرنه بعید است که این فیلم از زیر دست آنها رد شده باشد.

سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از 12 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده است تا 22 بهمن ماه در تهران و دیگر استان های کشور ادامه دارد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب