امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17371 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر نوربخش اعلام کرد؛

سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده در صنعت داروسازی گام های پیشران بردارد / سازمان تامین اجتماعی به صنعت داروسازی کشور کمک می کند

خبرایران : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های صنعت داروسازی کشور گفت: با وجود تمامی مشکلات، این سازمان تلاش کرده که در صنعت دارو سازی گام های پیشران بردارد.
سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده در صنعت داروسازی گام های پیشران بردارد / سازمان تامین اجتماعی به صنعت داروسازی کشور کمک می کند

به گزارش خبرایران، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی دارو وصنایع وابسته(ایران فارما)، از برگزار کنندگان این نمایشگاه که در مقایسه با اولین دوره آن با تعداد شرکت کننده بیشتر و در وسعتی بزرگتر برپا شده است تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دومین تولیدکننده درمان و بزرگترین  خریدار درمان در کشور است، گفت: این سازمان افتخار دارد که در پرتفوی اقتصادی اش، بزرگترین بخش  آن را صنعت داروسازی تشکیل می دهد.

دکتر نوربخش گفت: از آنجایی که در بخش خرید خدمات درمانی با داروسازان در تعامل هستیم، با درک عمیق از وضعیت داروخانه و مدیریت آنها، با وجود مشکلات نقدینگی در کشور و به تبع آن برای سازمان تامین اجتماعی، قرارداد سه جانبه ای تهیه و اجرا شد که امیدواریم روز به روز این تعاملات تقویت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به صنعت داروسازی کشور کمک می کند و همچنین در مدیریت مصرف دارو نیز نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نقش بالقوه ای در توسعه داروسازی کشور دارد، تصریح کرد: این سازمان قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد اما همواره اقدامات راهبردی را انجام می دهد.

دکتر نوربخش افزود: راهبرد اصلی سازمان تامین اجتماعی در بنگاهداری ضمن کمک به صنعت این است که با بخش خصوصی وارد رقابت نشود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین پرتفوی مهم دارویی کشور را در اختیار دارد، گفت: شرکتهای دارویی این سازمان وارد بورس شده اند.

وی معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت دارویی را از مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه ایران فارما عنوان و خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در عرصه دارو و تولید آن در کشور همیار سایر تولیدکنندگان این عرصه است.

گفتنی است، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، رئیس سازمان غذا ودارو و وزیر بهداشت قبرس از غرفه های مختلف دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) بازدید و با تولیدکنندگان مختلف این حوزه به گفتگو پرداختند.

دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) به مدت ٢ روز از تاریخ ٢٤ لغایت ٢٦شهریوماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپا و ورود برای عموم مردم آزاد است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب