امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17397 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دعوت از اهالی رسانه برای حضور در جام خبرنگار2؛

رایگان آموزش ببنید، مسابقه دهید و برنده شوید

خبرایران:اهالی رسانه با حضور خود در جام خبرنگار"2"، ابتدا در رشته ورزشی انتخابی و مورد علاقه خود به صورت رایگان آموزش دیده و پس از آن با دیگر خبرنگاران به رقابت خواهند پرداخت.
رایگان آموزش ببنید، مسابقه دهید و برنده شوید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی ستاد برگزاری دومین مسابقات «جام خبرنگار»، اهالی رسانه کشورمان در 8 مهرماه با حضور در مسابقات تفریحی و ورزشی که توسط "اخبار رسمی" و "باشگاه انقلاب" برگزار می شود؛ به صورت رایگان در چهار رشته ورزشی بولینگ، تیراندازی(کمان و تپانچه)، بیلیارد واسکیت آموزش دیده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

قابل ذکر است؛ سال گذشته بود که نخستین نیوز وایر رسمی ایران "اخبار رسمی" به  منظور ایجاد ارتباط بیشتر خبرنگاران در فضایی خارج از حوزه کاری و برنامه های خبری، یک حضور همگانی را در قالب  برنامه ای ورزشی تفریحی به نام "جام خبرنگار" برگزار کرد.

این جشن که با استقبال اهالی رسانه روبه رو شده بود؛ مقدمه ای را برای برگزاری آن در سال های آتی ایجاد کرد. به همین منظور امسال نیز "اخبار رسمی" از اهالی رسانه دعوت می کند؛ با گذراندن دوره آموزشی رایگان یکساعته، در رشته ورزشی مورد علاقه خود با دیگر خبرنگاران به رقابت پرداخته و جام خبرنگار 2" " را با  خود به خانه ببرند.

تاکید می شود؛ برندگان رشته های ورزشی، علاوه بردریافت مدال و تندیس یادبود، جایزه ای ویژه و ارزنده ای نیزدریافت خواهند کرد الیته در این میان به تمامی شرکت کنندگان هم از سوی حامیان مالی مسابقات، هدایایی اهدا خواهد شد.

قطعا حضور اهالی رسانه در این رویداد ورزشی – تفریحی، علاوه بر فراگیری و آموزش ورزش مورد علاقه شان، خاطره ای خوش را رقم زده و در گسترش روابط کاری و دوستانه میان اهالی خبر اثر گذار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران و اهالی رسانه  می توانند از طریق آدرس اینترنتی  (ثبت نام + ) و برای حضور در این مسابقات تفریحی اعلام آمادگی کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب