امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17416 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشنواره تفریحی ـ ورزشی طلاب و روحانیون برگزار شد؛

عبداللهی : تکریم علمای دین وظیفه ما است/ رضایی : علما و روحانیون با حضور در عرصه ورزش افراد را به سمت ارزش های دینی هدایت می کنند

خبرایران:جشنواره تفریحی، ورزشی طلاب و روحانیون به همت سازمان ورزش شهرداری و به میزبانی منطقه 13 شهرداری با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.
عبداللهی : تکریم علمای دین وظیفه ما است/ رضایی : علما و روحانیون با حضور در عرصه ورزش افراد را به سمت ارزش های دینی هدایت می کنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، جشنواره تفریحی ـ ورزشی طلاب و روحانیون با حضور عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی  و صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری، ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، حجت الاسلام ناصحی و رضازاده اعضای شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام اکبری رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران، محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری و دستگردی رییس ادره تفریحات این سازمان، عربلو، معاون اجتماعی و فرهنگی، دمیرچی رییس تربیت‌بدنی و خانجانی مسوول ورزش بانوان منطقه 13 ، قیطاسی و خسروی به ترتیب روسای تربیت بدنی منطقه 6 و یک شهرداری و صدها تن از طلاب و روحانیون برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از جشنواره تفریحی، ورزشی طلاب و روحانیون یکی از دلایل برگزاری این جشنواره را تکریم جایگاه والای طلاب و روحانیون  که وظیفه آحاد جامعه است، بیان کرد.

ما معتقدیم روحانیون به عنوان الگوی رفتاری در جامعه، با حضور در عرصه می توانند یک مشوق خوب برای حضور افراد در این عرصه سلامت باشند.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگار ما گفت: بر اساس احادیث و روایات دینی ورزش کردن یکی از ارزش های دین مبین اسلام به شمار می رود.

رییس کمیسون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید بنابر توصیه های دینی بدن خود را برای خدمت به مردم و تبلیغ دین اسلام قوی و سالم نگه دارند، تصریح کرد: اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران در برگزاری این گونه برنامه ها به تحقق این امر کمک شایانی می کند.

حسین رضازاده عضو شواری اسلامی شهر تهران نیز برپایی این جشنواره را گامی مثبت در جهت تلفیق ارزش های دینی و ورزش دانست.

رضازاده توسعه ورزش همگانی را برای کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها  و تامین سلامت جامعه مفید ارزیابی کرد.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نیز توسعه نشاط و شادابی در جامعه را ضروری خواند و گفت: بدون شک همگانی شدن ورزش در جامعه به حفظ سلامت جسمی افراد منجر خواهد شد.

حجت الاسلام قطب الدین صادق زاده چنانچه روحانیون بتوانند با حضور در عرصه ورزش نوجوانان و جوانان را به ورزش کردن ترغیب کنند، سلامت جسمی و روحی در جامعه محقق می شود. 

همچنین حجت الاسلام اکبری رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران نیز با حضور در این جشنواره از غرفه ها و امکانات موجود دیدار کرد و گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه صورت گرفت. وی ادامه داد: چنانچه روحانیون به سلامت جسم خود توجه کنند به طور قطع در راه پرورش روح و مطالعات دینی خود نیز موفق خواهند بود.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با بیان اینکه این جشنواره فرهنگی ـ ورزشی با بیش از 100 عنوان فعالیت برای طلاب و روحانیون و خانواده های ایشان طی سه روز  متوالی برگزار شده است، گفت: برای این قشر مسابقه کوه پیمایی، راه پیمایی و جشنواره های متنوع دیگری نیز در برنامه های سازمان ورزش درنظر گرفته شده است.

رضایی تصریح کرد: این سازمان با راه اندازی انجمن طلاب و روحانیون توانست خدمات نسبتا خوبی را به علما و روحانیون ارایه کند.

وی ادامه داد: علما و روحانیون می توانند از طریق حضور در عرصه ورزش افراد را به سمت ارزش های دینی هدایت کنند.

جشنواره تفریحی ـ ورزشی طلاب و روحانیون امروز در بوستان سرخه حصار به میزبانی منطقه 13 شهرداری برگزارشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب