امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1745 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛

انتشارات سروش بسته کتاب های سینمایی منتشر کرد

انتشارات سروش همزمان با دهه مبارک فجر و سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بسته سینمایی خود را به علاقمندان و دوستداران هنر سینما معرفی و منتشر کرد.
انتشارات سروش بسته کتاب های سینمایی منتشر کرد

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی انتشارات سروش این بسته شامل 15 عنوان کتاب با  موضوع زیباشناسی سینما، زوایای سینمای مستند، ادبیات فیلم، اصول و ساختار فیلم، واژگان و اصطلاحات سینما است که برخی از آنان از پرفروشترین کتاب ها بی این حوزه شمار می روند.

براساس همین گزارش کتاب های "سینما به روایت هیچکاک" اثر فرانسوا تروفو و ترجمه پرویز دوایی؛ ترجمه مصاحبه ای است که فرانسوا تروفو منتقد و سینماگر فرانسوی قبل از مرگش با آلفرد هیچکاک فیلمساز و کارگردان برجسته و صاحب سبک سینما انجام داده است. "نشانه‌ها و معنا در سینما" اثر  پیتر وولن و ترجمه  عبدالله تربیت و بهمن طاهری است که در آن نشانه ها در سینما مورد واکاوی قرار می گیرد.

کتاب های  "سینمای مستند ایران عرصه تفاوت ها" اثر محمد تهامی نژاد، "سینما و معماری" اثر فرانسوا پنز مورین تامس و ترجمه شهرام جعفری‌ نژاد و تورمد هاوگن ، "ادبیات فیلم ؛ جایگاه سینما در علوم انسانی" اثرویلیام جنیکز  با ترجمه محمدتقی احمدیان و شهلا حکیمیان ، "فنون بازیگر در تئاتر و سینما" اثر نورالدین استوار ، "اقتباس برای فیلمنامه" اثر محمد خیری و ترجمه تورمد هاوگن از جمله این آثار هستند.

همچنین کتاب های  "نشانه شناسی و زیباشناسی سینما" اثر یوری لوتمن و ترجمه دکتر مسعود اوحدی ، "سینما جشنواره" ، "اصول و فنون بدلکاری در سینما" اثر  مهسا طاهری جو و ترجمه تورمد هاوگن، "مشت در نمای درشت (معانی و بیان در ادبیات و سینما)" اثر سیدحسن حسینی وترجمه تورمد هاوگن، "سینما: معماری در حرکت" اثر مهدی رحیمیان و ترجمه تورمد هاوگن ، "واژگان فنی سینما و تلویزیون" اثر فرناز دادپی و ترجمه تورمد هاوگن و کتاب "تکنیک نورپردازی در تلویزیون و سینما" اثر جرالد میلرسون  و ترجمه حمید احمدی‌لاری از جمله کتاب های سروش در موضوع هنر سینما است.

علاقمندان برای تهیه بسته کتاب های سینمایی به صورت کامل یا تک جلدی به فروشگاه مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب اسلامی، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش مراجعه یا با تلفن ۶۶۹۷۹۰۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان در اقصی نقاط ایران اسلامی است.

فروش اینترنتی و آنلاین کتاب ها از طریق سایت انتشارات سروش نیز به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان پذیر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب