امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17462 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

مدیران محلات در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مدیران محلات پایتخت در خط مقدم پایگاه اجتماعی شهر برای خدمت رسانی به شهروندان هستند و رفع مسائل محله ها در اولویت اقدامات ما قرار دارد.
مدیران محلات در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی در جلسه نشست هم اندیشی مدیران محلات شهر تهران که با حضور مدیران کل ادارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، مدیر ستاد مدیریت محله و مدیران سرای محلات در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران محلات باید به عنوان ریش سفید و معتمد محله باشند و اولویت کار ما حل مشکلات محلات و بیمه مدیران محلات و خانه هاست.

وی افزود: ما در حال حاضر در مقطعی زندگی می کنیم که از هر طرف مورد هجوم دشمن هستیم و باید از طریق حوزه فرهنگی، اجتماعی، ارزشی و انقلابی عمل کنیم و امیدوارم با برگزاری این چنین نشست ها بتوانیم به اهدافمان برسیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همه ما در حال حاضر داریم با موضوعات فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمت میکنیم و برای ما افتخار است که بتوانیم مشکلات محلات را حل و فصل کنیم. دکتر قالیباف تنها شهرداری بود که مبحث مدیریت محله را در کلانشهر تهران باب کرد و مدیریت محله در هیچ کدام از کلانشهرهای کشور صورت نپذیرفت.

وی در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع سرشماری و نفوس مسکن در کشور گفت:من از یکایک مدیران محلات تقاضا دارم در کنار همکارانتان موضوع سرشماری و نفوس مسکن این دوره به طور جدی عمل نمایید.

عبداللهی با اشاره به جایگاه مهم مدیران محلات قول داد تمام تلاش این مجموعه را برای پیگیری و رفع نیازهای این عزیزان انجام دهد.

در این نشست سمانه زمانی مدیرکل اداره سلامت نیز در خصوص تهیه و تنظیم کتاب ((راه آینده خانه های سلامت)) پس از برگزاری اردوهای جهادی اخیر و کتاب ((برنامه و نظام نامه سلامت شهرداری تهران))که توسط شهردار تهران به شهرداران مناطق 22گانه ابلاغ شده است خبر داد.

در ادامه دو تن از مدیران محلات در خصوص مسائل و مشکلات خود از جمله بیمه مدیران محلات مسائلی را مطرح کردند و همچنین توجه به برنامه های اجرایی در دستورالعمل ها، یکپارچگی مناطق در ساماندهی محلات، فعال سازی خانه های مختلف محلات با سیاست های اجرایی مرکز را خواستار شدند.  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب