امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17464 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور عوامل فیلم و اهالی سینما و رسانه؛

اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی«ربوده شده» برگزار شد

خبرایران: مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی ربوده شده به کارگردانی«بیژن میرباقری» و تهیه کنندگی«جواد نوروز بیگی» شامگاه گذشته با حضور عوامل فیلم و اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم سینمایی«ربوده شده» برگزار شد

به گزارش خبرایران، در ابتدای مراسم و پیش از نمایش فیلم بیژن میرباقری کارگردان «ربوده شده» ضمن تشکر ازحاضرین گفت: موضوع این فیلم روایتگر بحران حریم شخصی در جامعه حال حاضر ما است، امیدوارم تماشای این فیلم هر فردی را  به اندیشیدین وادار کند و از فیلم لذت ببرید.

در ادامه نوروزبیگی تهیه کننده فیلم نیز ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت:از عوامل فیلم تشکر میکنم و امیدوارم مخاطب با تماشای این فیلم پیام مستتر در آن را دریافت کند. ما همه تلاش خود را کردیم که فیلم خوبی بسازیم .

 نیکی کریمی، رضا عطاران، روزبه بمانی، پرویز آبنار، امیر رضا دلاوری،فرزاد فرزین،مارال فرجاد،هستی مهدوی فر،حسین خطیبی،جلیل فرجاد،روزبه حسینی کارگر،حسین کندری،سینا سعیدیان،غزل رشیدی، کیوان معتمدی،علیرضا افکاری، اردشیر منظم و بابک نوری از جمله چهره هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

«ربوده شده» از چهارشنبه 31شهریور در گروه سینمایی استقلال اکران خود را آغاز خواهد کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب