امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17469 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجلیل از سادات خیابان امین الملک / حرکت کاروان شادی در منطقه 17

خبرایران:همزمان با عید سعید غدیر خم و همراه با راهپیمایی بزرگ غدیر، کاروان شادی از آستان مقدس امام زاده معصوم(ع) به سمت آستان امام زاده حسن(ع) در خیابان امین الملک منطقه 17 گسیل خواهد شد.
تجلیل از سادات خیابان امین الملک / حرکت کاروان شادی در منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، این کاروان با هدف گرامیداشت دهه ولایت و تجلیل از سادات و ساکنین خیابان امین الملک از آستان امام زاده معصوم(ع) در ابتدای خیابان قزوین به سمت آستان امام زاده حسن(ع) در مسیری به طول یک کیلومتر اعزام خواهد شد.

کاروان شادی اهل بیت(علیهم السلام) به همت تولیت آستان امام زاده حسن(ع) و با همکاری شهرداری ناحیه یک منطقه 17 راه اندازی شده و در روز عید سعید غدیر خم از ساعت 10صبح در خیابان امین الملک به تجلیل از سادات خواهد پرداخت.

برگزاری جشنواره بزرگ «ولایت علوی» به مدت شش شب از پنجشنبه 25شهریورماه با سخنرانی اساتیدی همچون حجج الاسلام والمسلمین ادیب یزدی، ابولقاسمی،میلانی نژاد، حلواییان و دوست محمدی و مداحی و شعرخوانی ذاکرین اهل بیت(علیهم السلام) نظیر حاج مرتضی طاهری،حسین هوشیار،مهدی خادم و امیر نعیمی از دیگر برنامه های آستان امامزاده حسن(ع) در دهه ولایت ست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب