امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17503 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

استقبال شهردار منطقه 17 از مرد طلایی المپیک ریو 2016

خبرایران:بامداد امروز(چهارشنبه 31شهریورماه) و در میان شور و هیجان میلیونهای ایرانی، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پس از کسب مدال طلا در رقابتهای پاراالمپیک ریو2016 به وطن بازگشت و صادق بیگدلی مدیر تربیت بدنی منطقه 17 مورد استقبال گرم مهدی عباسی شهردار منطقه و جمعی از مدیران شهری قرار گرفت.
استقبال شهردار منطقه 17 از مرد طلایی المپیک ریو 2016

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با گذشتن از سد حریفان و با پیروزی مقابل تیم ملی بوسنی، توانست قهرمان پاراالمپیک ریودوژآنیرو 2016 شود و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

صادق بیگدلی هم به عنوان تنها پرسنل شهرداری تهران که در پاراالمپیک شرکت کرده بود، توانست با ثبت شایستگی های فراوان علاوه بر مدال طلای این مسابقات، عنوان «بهترین بازیکن دریافت کننده» را از آن خود کند.

بیگدلی در گفتگو با عباسی ضمن تقدیر از حمایتهای شهرداری منطقه 17 گفت : این چهارمین پاراالمپیک من بود و خوشحالم که دو بار موفق شدم که همراه تیم ملی کشورمان قهرمان والیبال نشسته مردان شوم و عنوان بهترین بازیکن را دریافت کنم.

گفتنی ست بامداد امروز (چهارشنبه 31شهریورماه) صادق بیگدلی به همراه اعضای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به وطن بازگشت و  در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال گرم و صمیمانه مهدی عباسی شهردار منطقه 17 و جمعی از مدیران شهری، دوستان و همکارانش قرار گرفت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب