امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17505 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در روز عید غدیر و با مشارکت 354 محله شهر تهران صورت گرفت؛

برپایی بزرگترین سفره اطعام عید غدیر در بوستان ولایت/ توزیع 110هزار غذا در بین نیازمندان، ایتام و همشهریان تهرانی

خبرایران : با برپایی بزرگترین سفره میهمانی و اطعام در روز عید غدیر و با مشارکت 354 محله شهر تهران در بوستان ولایت، 110هزار غذا در بین نیازمندان، ایتام و همشهریان تهرانی توزیع شد.
برپایی بزرگترین سفره اطعام عید غدیر در بوستان ولایت/ توزیع 110هزار غذا در بین نیازمندان، ایتام و همشهریان تهرانی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، در این جشن که مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی محمد نائینی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی، محسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد غدیر و رییس ستاد برگزاری دهه امامت، معاونین امور اجتماعی مناطق 22 گانه، مدیران شهری، مدیران محلات و شهروندان محلات 354 گانه شهر تهران حضور داشتند؛ در مجموع 110 هزار غذا میان همشهریان تهرانی، افراد نیازمند و ایتام توزیع شد.

با گستردن بزرگترین سفره اطعام با نام سفره امیرالمومنین برای پذیرایی از عموم مردم تهران، بیش از ۱۰۰۰ دیگ غذای نذری از ۳۵۴ محله تهران آماده شد و هر محله تهران برای مشارکت در پخت و توزیع ۱۱۰هزار پرس غذا در بوستان مستقر شدند.

همچنین همزمان با عید الله اکبر جشن بزرگ غدیریون با قرائت خطبه غدیریه و اجرای برنامه مفرح در بوستان بزرگ ولایت مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

در این جشن معنوی عقد اخوت نیز بین برادران حاضر در مراسم اجرا و بعد از اقامه نماز، سفره امیرالمؤمنین (ع) و نذری توسط شهروندان حاضر در جشن، گسترده شد.

در این مشارکت همگانی خیران نیکوکار از محلات مختلف شهر تهران ده ها هزار وعده غذا را میان همشهریان تهرانی توزیع کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب