امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17507 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به میزبانی منطقه 22 شهرداری تهران ؛

جشنواره بادبادک ها در آبشار تهران برگزار شد

خبرایران: جشنواره بادبادک‌ ها با هدف ترغیب شهروندان به ورزش وارتقای سلامت جامعه با استقبال صدها تن از ورزشکاران و شهروندان علاقه‌مند به ورزش درمنطقه 22 ، در آبشار تهران برگزار شد.
جشنواره بادبادک ها در آبشار تهران برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، جشنواره بادبادک‌ ها با هدف ترغیب شهروندان به ورزش وارتقای سلامت جامعه با استقبال صدها تن از ورزشکاران و شهروندان علاقه‌مند به ورزش باحضور معمایی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران، دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری،نبی زاده مدیر حراست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری،مدیران و کارشناسان ورزش منطقه 22 در آبشار تهران برگزار شد.

 معمایی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران در سخنانی خاطرنشان کرد: اين طرح به منظور تشويق شهروندان به اجرای حرکات ورزشی،تحرك بدني و بهبود نگرش شهروندان به سبك زندگي فعال و حفظ سلامت آن‌ها اجرا می شود .

وی با تاکید بر اینکه امكانات ورزش باید به گونه‌اي مهيا شود تا همه شهروندان اعم از قشر كم درآمد نيز بتوانند از آن استفاده كنند، اظهار کرد: تمامی شهروندان باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند و کسانی را هم که ورزش نمیکنند به ورزش ترغیب کنند.

همچنین دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تشکر از مسئولان منطقه 22 هدف سازمان ورزش از جشنواره هایی این چنینی را حضور خانوادگی مردم در برنامه های ورزشی و تفریحی اعلام کرد.

جشنواره بادبادک ها با اهدای 5 دستگاه دوچرخه و 10 ساک ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان به پایان رسید.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب