امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17530 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در هفته دفاع مقدس

خبرایران :برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی که قرار است در واحدها و مراکز استانی این دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شود تشریح شد.
برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دانشگاه در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برگزار می کند که این برنامه ها از سوی واحدهای استانی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه می شود.

این دانشگاه در هفته دفاع مقدس اقدام به هماهنگی و تعامل با ستادها و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها و شهرستان‌ها برای تحقق اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال 95 می کند که این برنامه از سوی واحدها و مراکز استانی دانشگاه اجرا خواهد شد.

همچنین واحدها و مراکز استانی این دانشگاه اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های آثار فرهنگی، علمی و هنری با عنوان دفاع مقدس از منظر فرهنگ، مهارت و هنر می کنند. 

از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در هفته دفاع مقدس کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع تبیین نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس، رفع شبهات احتمالی، ارتقا سطح بینش دانشجویان در خصوص فرهنگ ایثارگری، مقاومت و پایداری برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان یا شهرک سینمایی دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و تقدیر و تجلیل از این عزیزان و توزیع بسته فرهنگی متناسب با برنامه در مراکز آموزشی از دیگر برنامه های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس است که توسط اداره کل شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار می شود.

همچنین از سوی بسیج کارکنان این دانشگاه نیز مراسم شب خاطره ویژه کارکنان دانشگاه اجرا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، سنگربندی و استفاده از نمادهای ایثار و شهادت در  طبقه همکف دانشگاه از دیگر برنامه های این دانشگاه در این هفته است که توسط بسیج دانشجویی برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب