امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17533 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای بیش از 50 ویژه برنامه عید غدیر در منطقه 17

خبرایران :معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 17 از اجرای بیش از پنجاه برنامه متنوع همزمان با عید سعید غدیرخم و دهه ولایت در دارالشهدای تهران خبر داد.
اجرای بیش از 50 ویژه برنامه عید غدیر در منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود: با هدف معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید همه مسلمانان و محور وحدت اسلامی، فضاسازی های مناسبتی در سطح منطقه انجام شده و مجموعه پوسترها و بنرهای مفهومی عید غدیر در سرای محلات، میادین و معابر پرتردد نصب شد.

معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 17 با اشاره به استقبال شهروندان از این مجموعه برنامه ها گفت: تهیه، تدوین، توزیع و نصب مجموعه پوسترهای غدیر عید آسمانی با مضامینی چون عیدی دهیم، آراسته شویم، برادرمان را تنها نگذاریم: کمک به نیازمندان در عید غدیر، دیدارها را تازه کنیم، خانه را زیبا کنیم، پیمان برادری ببندیم و ... از جمله فعالیتهایی بوده که در این ایام صورت گرفته و با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شده است.

«تهیه و توزیع 12000 بروشور از بعثت تا غدیر، راه اندازی غرفه های فرهنگی در سطح منطقه، برگزاری جشن و پردیس فرهنگی ورزشی در محلات 14گانه، 42 جشن در 14 محله منطقه در روزهای عید قربان، ولادت امام هادی (ع) و عید غدیر همراه با برنامه های ویژه ای چون اهداء جوایز به فرزندانی که به نام مبارک حضرت علی (ع) نام گذاری شده اند، تجلیل از سادات، مسابقات فرهنگی و برنامه های شاد و مفرح با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در سطح منطقه» به همراه برنامه های متنوع در سطح منطقه 17 برگزار شد که با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شده و تا پایان شهریورماه نیز ادامه دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب