امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17534 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تغییر تابلوهای موسسه اعتباری ملل

خبرایران : بالاخره بعد از مدت ها تغییر تابلوهای موسسه اعتباری عسکریه به موسسه اعتباری ملل اجرایی شد.
تغییر تابلوهای موسسه اعتباری ملل

به گزارش خبرایران،در تابلوهای جدید موسسه اعتباری ملل برخلاف تابلوهای قبلی زمینه سفید است تا تابلوهایی متفاوت را شاهد باشیم.

در تابلوهای جدید نوار قرمز و آبی رنگی را دور تابلو می بینیم و نام فارسی موسسه اعتباری ملل به رنگ آبی و نام انگلیسی به رنگ قرمز حک شده است که اقدامی هوشمندانه به نظر می رسد.

از نظر کارشناسی تابلوهای جدید موسسه اعتباری ملل به خاطر زمینه روشن و سفید حس خوبی به مخاطب می دهد و طراحی آن متناسب به نظر می رسد.

در کشور ما اغلب موسسات اعتباری از رنگ های تیره و جیغ استفاده می کنند تا توجه ها را جلب کنند اما تابلوهای روشن و سفید در میان رنگ های تیره می تواند اقدامی متفاوت و موثر باشد.

نام ملل از تیرماه امسال به جای مؤسسه اعتباری عسکریه به شماره ثبت ۳۶۰۷۴۷وشناسه ملی ۱۰۳۸۰۲۵۲۳۴۳در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به ثبت رسیده است و در اطلاعیه این سازمان آمده است که به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۴اسفند ماه سال ۱۳۹۴ومجوز شماره۱۱۶۱۱۹/۹۵مورخ۱۴ تیرماه ۱۳۹۵ بانک مرکزی، نام شرکت به اعتباری ملل تغییر یافت وماده مربوطه در اساسنامه اصلاح شد.

با ثبت این مستند تصمیمات اصلاح ماده اساسنامه (تغییر نام) انتخاب شده توسط متقاضی در سوابق الکترونیک شخصیت حقوقی مرقوم ثبت ودر پایگاه آگهی های سازمان ثبت قابل دسترس است.

موسسه اعتباری ملل۳۲۰ شعبه در سراسر کشور دارد و مسوولان آن قصد دارند این موسسه را تبدیل به بانک کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب