امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17548 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سازیبا حامی نخستین نمایشگاه صنایع غذایی فودکس2016 کیش

سرمایه گذاری با خارجی‌ها اولویت نمایشگاه فودکس کیش

خبرایران: ۵۰ شرکت و نماینده از کشورهای اروپایی و آسیایی در کنار تولیدکنندگان داخلی در زمینه صنایع غذایی از 7مهرماه در نمایشگاه بین المللی کیش محصولات خود را عرضه می کنند.
سرمایه گذاری با خارجی‌ها اولویت نمایشگاه فودکس کیش

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازیبا، نمایشگاه صنایع غذایی،‌ آشامیدنی و صنایع وابسته با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، از ۷ مهرماه سال جاری در جزیره کیش آغاز می شود. 

در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت و نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش، در کنار تولیدکنندگان داخلی محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنایع غذایی عرضه می کنند. 

هدف از این رویداد در صنعت غذا، ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه گذاری مشترک در ایران  است تا با حفظ تولیدملی، زمینه سودآوری برندخارجی در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه به نفع تولیدکنندگان ایرانی تمام شود.

شرکت سازیبا به عنوان اسپانسر این رویداد بزرگ در صنعت غذا، از سال 2010 میلادی به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت ایلی ایتالیا، از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان قهوه دنیا فعالیت های خود را آغاز کرده است.

برگزاری نشست های تخصصی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و مسابقات قهوه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است که به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود. 

مجموعه این شرکت‌ با نزدیک به دو دهه فعالیت و با در اختیار داشتن نمایندگی از شرکت‌های معتبر اروپایی و آسیایی در زمینه طعم و اسانس، انواع استبیلایزر، امولسیفایر و رنگ‌های خوراکی و انواع آنزیم و همچنین با تولید انواع طعم دهنده برای صنایع مختلف مانند چیپس و پفک، غذاهای آماده، انواع سس، سوسیس، کالباس و غیره … یکی از معتبرترین شرکت‌های تامین کننده مواد اولیه در ایران است.

لازم به ذکر است که شرکت سازیبا در سال 1384 با هدف رسیدن به بهره وری مناسب اقتصادی،کاهش ضایعات و رعایت نکات بهداشتی، تولید محصولات ضدعفونی کننده تخصصی با نام تجاری میکروزد را با استفاده از فرمولاسیون‌های روز دنیا و تحت شرایط GMP در بخش‌های بیمارسـتانی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی - بهداشتی و عمومی (هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها) آغاز شده است.

اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته «kish foodex ۲۰۱۶» از 7 تا ۱۰ مهر در جزیره کیش برگزار می شود. 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب