امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17551 تاریخ انتشار: جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هشتم مهر ماه و با شعار عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی؛

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می شود

خبرایران: چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا هشتم مهر ماه سال جاری و با شعار «عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی» برگزار می شود.
چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می شود

به گزارش خبرایران  از روابط عمومی همایش نکوداشت مولانا، «سعید محمد زاد اکبری» مدیر مسوول سلسله نکوداشت بین المللی مولانا با اعلام این خبر گفت: در این دوره از  همایش 10 برگزیده در موضوعات مولوی شناسی، تحقیق، شعر و ادبیات، هنر موسیقی، تالیف، رسانه جمعی، انجمن داری، خط و نقاشی و بانوی منتخب با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل می شود.

وی با اشاره به بخش ویژه همایش افزود: هم چنین در بخش ویژه از برخی هنرمندان کشورمان در حوزه موسیقی به خاطر اجرای هنرمندانه اشعار مولانا تجلیل می شود.

محمدزاد اکبری ادامه داد: از ویژگی های این دوره دعوت از میهمانان مولوی شناس خارجی از کشورهای ترکیه و پاکستان و همچنین سفرای کشورهای فارسی زبان و رئيس منطقه ای یونسکو است.

وی افزود: پروفسور عدنان مولوی شناس از ترکیه و اردووان ارولی رییس موزه مولانا در قونیه و سفرای 13 کشور خارجی و ... از دیگر میمهانان این دوره از همایش نکوداشت مولانا هستند.

چهارمین همایش نکوداشت بین المللی مولانا هشتم مهر ماه سال جاری با حضور میهمانان ویژه خارجی و با هدف تجلیل از اساتید هنرمند، همزمان با سالروز مولانا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب