امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17552 تاریخ انتشار: جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد؛

آتش‌سوزی کارگاه‌ مبل‌سازی در میدان میدان الغدیر یافت‌آباد

خبرایران:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در کارگاه مبل‌سازی به وسعت ۵۰۰ مترمربع در یافت‌آباد خبر داد.
آتش‌سوزی کارگاه‌ مبل‌سازی در میدان میدان الغدیر یافت‌آباد

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 13 و 58 دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده در یافت‌آباد میدان الغدیر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک گاراژ 12 هزار مترمربعی که تبدیل به کارگاه‌های کوچک و بزرگ شده بود، در دو باب کارگاه مجاور یکدیگر به وسعت 500 مترمربع، حریق گسترده‌ای رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این دو کارگاه مبل‌سازی به دلیلی که در دست بررسی است، دچار حریق شده بود و آتش‌نشانان بلافاصله برای جلوگیری از گسترش آتش، سیلندرهای موجود در کارگاه‌ها را خارج و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

ملکی افزود: آتش تحت کنترل قرار گرفت و دقایقی پیش به‌صورت کامل اطفای حریق صورت گرفت، در این حادثه تلفات جانی نداشتیم، ولی خسارت‌های مالی بسیاری برجای گذاشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب