امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17554 تاریخ انتشار: جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فراخوان حضور مردمی در یک پروژه عظیم علمی و فناورانی؛

مردم به رونمایی از طرح های «نوآوران» دعوت می شوند

خبرایران : پروژه تلویزیونی «نوآوران» با هدف حمایت از طرح های برتر ایرانی در حوزه طراحی خودرو، معماری و شهرسازی، سلامت و بهداشت فراخوانی را منتشر کرد.
مردم به رونمایی از طرح های «نوآوران» دعوت می شوند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نوآوران، پروژه تلویزیونی «نوآوران» به تهیه کنندگی میثم بهزادی از طراحان، ایده پردازان و اجراکنندگان طرح های برتر در زمینه های موضوعی خودرو، شهرسازی و معماری و بهداشت و سلامت حمایت می کند.

این برنامه تلویزیونی که تا پایان امسال از یک یا دو شبکه سراسری پخش خواهد شد، قرار است در فضایی انتقادی و گفت و گو محور موضوع تعامل علم و صنعت را مطرح کرده و ایده های بکر و طرح های نوین و مهجور در حوزه های زیربط را به مردم معرفی کند. این برنامه در هر قسمت میزبان جمعی از مسئولان و مدیران بخش دولتی و خصوصی و جوانان علاقه مند و فعال در زمینه های ذکر شده خواهد بود.

علاقه مندان به حضور و شرکت در این رویداد تلویزیونی می توانند آمادگی اولیه خود را از طریق ارسال پیامک به شماره  10005000200010 اعلام کنند.

زمان و مکان دقیق ضبط برنامه به منظور حضور افراد متقاضی چند روز قبل از برگزاری به نفرات منتخب اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این برنامه شاهد رونمایی از طرح های برگزیده و منتخب در حوزه های علمی و فناورانه خواهند بود. همچنین می توانند به اظهار نظرات و دیدگاه های خود در زمینه مورد بحث برنامه بپردازند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب